AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Hvor ofte sletter du Tinder for så å opprette Tinder igjen? Anonymkode: ab6fa...9a8
Gjest BethD Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Har gjort det to ganger tror jeg. Siden den kom. Så ikke så veldig ofte
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 34 minutes ago, AnonymBruker said: Hvor ofte sletter du Tinder for så å opprette Tinder igjen? Anonymkode: ab6fa...9a8 TS her. Nå glemte jeg å skrive at sletting skjer pga. man blir lei de matchene man har. Anonymkode: ab6fa...9a8
Gjest BethD Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Nå glemte jeg å skrive at sletting skjer pga. man blir lei de matchene man har. Anonymkode: ab6fa...9a8 Jeg sletter fordi jeg ikke finner noen jeg vil matche med. Så ser ikke poenget.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 1 hour ago, BethD said: Jeg sletter fordi jeg ikke finner noen jeg vil matche med. Så ser ikke poenget. TS her. Bor du på et lite sted eller er du veldig kresen? Anonymkode: ab6fa...9a8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 Det er ikke sikkert ts bare er kresen. Jeg hadde ca 160 match (bor på et lite sted, men utvidet søket til ca 35 km), men det var bare 15 av disse jeg skrev med, og 4 av de som var interessant å møte. 1 av de endte opp som kjæresten min, men har vært på flere dates, som aldri ble noe mer (fra både deres, og min side). Hvis ts bor på et enda mindre sted, så er det kanskje ikke så rart hvis man stadig føler man må slette, å søke på nytt. Anonymkode: ebd64...7fd
Gjest BethD Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Bor du på et lite sted eller er du veldig kresen? Anonymkode: ab6fa...9a8 Lite sted ☺️
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 Jeg har slettet ganske ofte, for gir opp og tenker "herregud, vil møte noen på en annen måte". Så ser jeg noen dager senere at jeg ikke møter menn på andre måter, så laster ned igjen. Eller tenker "nei, nå skal jeg være singel en stund, og sletter appen". Jeg er jo tilbake igjen hver gang, burde i utgangspunktet ikke slette, men tror jo at jeg sletter for siste gang hver gang.. Anonymkode: 3a819...caa 5
_Mayhem_ Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 Ca hver dag .. hun må jo sveipe feil en eller annen gang tenker jeg 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har slettet ganske ofte, for gir opp og tenker "herregud, vil møte noen på en annen måte". Så ser jeg noen dager senere at jeg ikke møter menn på andre måter, så laster ned igjen. Eller tenker "nei, nå skal jeg være singel en stund, og sletter appen". Jeg er jo tilbake igjen hver gang, burde i utgangspunktet ikke slette, men tror jo at jeg sletter for siste gang hver gang.. Anonymkode: 3a819...caa Hehe...var som jeg skulle skrevet det selv! Anonymkode: 59f5d...82c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #11 Skrevet 1. september 2017 På 30.8.2017 den 19.18, AnonymBruker skrev: Jeg har slettet ganske ofte, for gir opp og tenker "herregud, vil møte noen på en annen måte". Så ser jeg noen dager senere at jeg ikke møter menn på andre måter, så laster ned igjen. Eller tenker "nei, nå skal jeg være singel en stund, og sletter appen". Jeg er jo tilbake igjen hver gang, burde i utgangspunktet ikke slette, men tror jo at jeg sletter for siste gang hver gang.. Anonymkode: 3a819...caa Samme her. Anonymkode: 54c1f...9fe
Katten.2.0 Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 Ser noen som dukker opp ukentlig. Synes det er tragisk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #13 Skrevet 1. september 2017 Hvis sletting og nyopprettelse er det som fører til at noen dukker opp gang på gang så vil jeg virkelig anbefale folk om å slutte med det. Det er irriterende og det blir IKKE større sjanse for at man sveiper til høyre når du dukker opp for n-te gang... Virker desperat. Ser ikke poenget med å slette og opprette ny med mindre man har hatt en laaang pause fra Tinder (feks hatt kjæreste en stund). Nye profiler kommer jo opp uansett, og siden jeg ikke ser for meg at jeg skal ombestemme meg i forhold til de jeg har sveipet, hvorfor skal andre ombestemme seg? Det virker med andre ord lite sannsynlig at matchlisten endrer seg noe særlig (bortsett fra at gamle matcher faller bort). Anonymkode: 4931f...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #14 Skrevet 1. september 2017 11 timer siden, Katten.2.0 skrev: Ser noen som dukker opp ukentlig. Synes det er tragisk. Hele konspeptet er Tinder tragisk hvis ikke du har fått det med deg. Anonymkode: 54c1f...9fe
Katten.2.0 Skrevet 1. september 2017 #15 Skrevet 1. september 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Hele konspeptet er Tinder tragisk hvis ikke du har fått det med deg. Anonymkode: 54c1f...9fe Tinder er kun et symptom på hvordan menneskeheten har sosialt konstruert kjønn og våre ritualer forbundet med å finne en make og seksualitet.
Gjest Ingenting2 Skrevet 1. september 2017 #16 Skrevet 1. september 2017 Tre-fire ganger. Tviler på at det blir en ny runde.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #17 Skrevet 1. september 2017 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Tinder er kun et symptom på hvordan menneskeheten har sosialt konstruert kjønn og våre ritualer forbundet med å finne en make og seksualitet. Å, herregud🙄 Anonymkode: 54c1f...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå