*M* Skrevet 15. januar 2005 #1 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvor mye koster en slik hund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 15. januar 2005 #2 Del Skrevet 15. januar 2005 Sjekka på dyrenett, og der var det en annonse hvor de skulle ha 8000. Så mellom 8 og 10 kan man vel regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2005 Har du en slik hund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 15. januar 2005 #4 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har to springere:-) De koster mellom 8 og 10 000 ja. Hvis du kontakter spanielklubben vil du få oversikt over oppdrettere. se på www.spaniels.org Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. januar 2005 #5 Del Skrevet 15. januar 2005 linsi daaaa, vi seeer jo at du har springere Søt avatar, skulle jeg frem til altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 15. januar 2005 #6 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, ikke sant henne er søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. januar 2005 #7 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg driver og planlegger neste gang jeg skal ha hund, og var en stund innom springere i tankene. Ville ha en sort/hvit Men jeg ender nok opp med en gordon setter, siden jeg skal bruke hunden på jakt sannsynligvis. Men husker at jeg syntes springere virket som en herlig rase, glad og livlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå