AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg vet det ikke er noe fasitsvar, men lurer på hvor lang tid det tok for deg å være klar for å innlede noe nytt med en annen person etter at ditt forrige forhold tok slutt på grunn av den andres utroskap (og du vet du ikke vil tilbake til eksen). Er det bare avhengig av at du møter en det klaffer 100 % med eller må du uansett ha gått litt videre for å klare å involvere deg uavhengig av hvor perfekt han er for deg? Grunnen til at jeg lurer er at jeg har møtt en fantastisk mann, men han sliter med å gå videre etter at kjæresten hans var utro. Jeg har skjønt at jeg neppe kan sitte og vente på at han blir klar, men kunne likevel tenke meg å ha han i bakhodet i tilfelle han blir det en dag... ☹️ Anonymkode: dca6d...990
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Aldri. Dessverre. Jeg har opplevd utroskap mer enn en gang. Jeg har til og med fått skylda for at han var utro. Jeg har dessverre aldri klart å stole på en mann igjen siden. Menn tåler ikke slike trøkker så bra heller, så det kan være han her også er like skada. Men det er umulig å vite. Anonymkode: 3255c...09c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Sikkert ikke det svaret du vil ha, men jeg har brukt over tre år... føler meg på mange måter klar for å treffe noen igjen nå, men tror jeg fortsatt har noen sperrer/ikke har tillit til at det finnes bra menn. Så det kan ta tid. Jeg trenger i så fall verdens snilleste, mest stødige fyr, tror jeg... Anonymkode: 1ee3a...6a5
LISJ Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Det tar 4 år tipper jeg. Men de som opplever sånt de blir skadet for alltid. Så de blir aldri ever interessert igjen nei. Uansett hvor grim og tafatt og stusselig hora var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå