AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Har truffet en mann en liten stund. Han er ingen karamell å se på, men han er kul og har verdier jeg verdsetter høyt. Jeg trives i hans selskap, når han ikke bare snakker og snakker om seg og sitt. Avbryter meg når jeg snakker gjør han også. Så han er litt sosialt kløne når det gjelder damer (meg?) virker det som. Å gi meg komplimentere er ikke så enkelt gitt. Men når han får tenkt seg om lenge, så kan han komme med et kompliment. Han kan kommentere noe ett døgn senere, så det er ikke akkurat spontant. Jeg skulle gjerne blitt kjent med han men da må jo han kommunikasjonsmessig vise at han er mer oppegående enn som nå. Kan en mann lære seg dette, uten at jeg må fortelle han hvordan man oppfører seg? Jeg blir bare superforvirra av denne fyren fordi han er så klønete ovenfor meg. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Hmmmm, å hvorfor er du interessert i han? Beklager at jeg ikke svarer direkte.. Anonymkode: 1dc1d...924 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Jeg hadde aldri giddet et sekund mer hvis han driver å avbryter deg. Det er det verste jeg vet! Anonymkode: 2f4c3...692 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmmm, å hvorfor er du interessert i han? Beklager at jeg ikke svarer direkte.. Anonymkode: 1dc1d...924 Fordi han har sine øyeblikk. Halve tiden er han helt fjern og i sin egen verden og andre halvparten er han faktisk bra. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri giddet et sekund mer hvis han driver å avbryter deg. Det er det verste jeg vet! Anonymkode: 2f4c3...692 Ja det er faktisk veldig irriterende. Har sagt ifra da. Da skjerper han seg. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 Dette kan han nok ikke endre på dessverre. Kan være mye som ligger bak, men selve personligheten hans er nok sånn. Jeg var i et forhold med en mann som alltid kom med ordspill (som jeg hater) og masse dårlig humor og dumme vitser. Jeg sa mange ganger at jeg ikke likte det, men han sluttet aldri med det. Han pratet også mye om seg selv, og om mange kjedelige ting. Jeg ble veldig trøtt av han selv om han på mange måter var snill og grei. Etter en lang stund orket jeg ikke mer. Det virker som menn ikke kan forandre seg på sånne ting. Anonymkode: 7e749...1af 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 Hmm. Jeg er ikke ute etter å forandre han. Men jeg ønsker jo at han ser meg også. Ikke bare vil snakke om seg selv hele tiden. For når han holder kjeft så er han jo OK 😂 (Dette var en spøk) Huff. Så utrolig kjipt at noe som faktisk kan være bra, blir dårlig pga en filleting. Han kan jo bare være noe sosialt klønete ovenfor damer men han kan jo bare gjøre en liten innsats og ting vil bli veldig bra. Men er nok mye i det at menn ikke vil prøve å forbedre seg, så må vel bare gi faen i hele fyren. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 Hvor gammel er han/dere? Anonymkode: 15243...fec
T-Rex Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 Er komplimenter det du bryr deg om? I et eventuelt forhold som skal vare???
T-Rex Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Huff. Så utrolig kjipt at noe som faktisk kan være bra, blir dårlig pga en filleting. Han kan jo bare være noe sosialt klønete ovenfor damer men han kan jo bare gjøre en liten innsats og ting vil bli veldig bra. Anonymkode: 7c725...e9f Så hold kjeft og lytt. Jeg mener det. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #11 Skrevet 30. august 2017 21 minutter siden, T-Rex skrev: Er komplimenter det du bryr deg om? I et eventuelt forhold som skal vare??? Haha nei men det ville vært hyggelig å høre at han liker noe ved meg og ikke bare snakker om seg selv. Jeg skryter av han men får ingen respons annet enn at han da prater mer om seg selv. Men alle liker så klart å få komplimenter 😉 For å få er varig og solid forhold så må man faktisk klare å skryte av hverandre og klare å gi komplimenter. Mangel på bekreftelse er største grunn for at forhold går til helvete. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #12 Skrevet 30. august 2017 Akkurat nå, T-Rex skrev: Så hold kjeft og lytt. Jeg mener det. OK du er en douche. Skulle aldri lest dine innlegg. My bad. Dette blir siste gang. Makan til usympatisk løk. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #13 Skrevet 30. august 2017 Jeg synes det er rart at det første du trekker frem om ham er at du ikke liker utseendet hans. Hvor interessert er du egentlig da? Anonymkode: 35170...8f5 2
T-Rex Skrevet 30. august 2017 #14 Skrevet 30. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: OK du er en douche. Skulle aldri lest dine innlegg. My bad. Dette blir siste gang. Makan til usympatisk løk. Anonymkode: 7c725...e9f Hvem er du, pusekatt?
Uffda Skrevet 30. august 2017 #15 Skrevet 30. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: OK du er en douche. Skulle aldri lest dine innlegg. My bad. Dette blir siste gang. Makan til usympatisk løk. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #16 Skrevet 30. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart at det første du trekker frem om ham er at du ikke liker utseendet hans. Hvor interessert er du egentlig da? Anonymkode: 35170...8f5 Ikke det jeg skrev heller. Han er lav og litt tykk og skallet, så jeg burde antagelig ikke likt hans utseende, men jeg har absolutt ingen problemer med dette overhode. Men han er vel det de fleste ikke vil klassifisere som kjekk. Men jeg liker det jeg ser selv om jeg vanligvis liker tynne og høye menn. Jeg skrev det slik for at dere skal skjønne litt mer av hva slags fyr det er. Han er nok ikke vant med så mye oppmerksomhet fra damene pga utseende. Antar jeg. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #17 Skrevet 30. august 2017 @Uffda på tide å fornye seg kanskje? Anonymkode: 7c725...e9f 2
T-Rex Skrevet 30. august 2017 #18 Skrevet 30. august 2017 Jeg er hard to get. Virkelig. Og det er ikke verdt det, så mye kan jeg si.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #19 Skrevet 30. august 2017 35 minutter siden, T-Rex skrev: Jeg er hard to get. Virkelig. Og det er ikke verdt det, så mye kan jeg si. Fint. Stay like that. Vær så hard to get som du bare vil. Jo hardere jo bedre. Anonymkode: 7c725...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #20 Skrevet 30. august 2017 Hva lurer du på? Dere virker til å være veldig ulike personlighetsmessig så jeg tror ikke dette er liv laga nei.. Anonymkode: e1682...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå