Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et rotete dilemma, har prøvd å søke rundt etter svar men finner ingen. Så prøver meg her! 

Jeg har tidligere hatt 4 jobber, og jeg sa opp den største stillingen i sommer (45%) for å søke på studie til høsten. Men jeg kom ikke inn og sitter igjen med 2 deltidsjobber der den ene er kun 24 timer i måneden og den andre er hver 2 helg. Men mitt problem er hvordan finner jeg ut hvor mye jeg kan jobbe (antall timer) før jeg når 50 %, sånn som jeg forstod det måtte antall timer du har jobbet halveres og det regnes som 50 %. Men jeg har hatt så mye variert arbeid, den med 45 % jobbet jeg fast 23 t i uken (23 * 4 * 12 måneder = 1104 t i året). Men så har jeg jobbet 3 helger i måneden på to andre jobber og jobbet rundt 24 timer fast hver måned de siste året (Cirka 280 timer) Jeg prøvde å skape oversikt over antall timer i løpet av de siste 12 månedene og da ble det sånn: 
45 % Jobb 1 Fast; Cirka 1104 timer.
Jobb 1 Ekstra: Cirka 134 timer.
Fast jobb 2: Cirka 280 timer.
Jobb 3: Cirka 84 timer.
Jobb 4: Cirka 327 timer.

Kan noen hjelpe meg å regne ut hvor mye timer jeg kan jobbe per meldekort før jeg når 50 %.  Takk på forhånd.

Anonymkode: f97a9...77a

Skrevet

Se på vedtaket ditt. Der står det hvor mange timer i uken som er beregnet som fulltid. Dette er det samme antall timer du kan jobbe på ett meldekort, da meldekortet gjelder for 14 dager = 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...