Gå til innhold

rote/sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex er samleie, oral, anal.

Roting er heftig klining m/ beføling her og der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mange ulike varianeter på sex, og samleie er bare en del av det.

Det heter ikke oralsex for ingenting. :wink:

Skriver under på dette.

Mente ikke president Clinton at han ikke hadde hatt sex med hun... var det Monica hun het tro?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ble det for heftig for deg? :sjarmor:

Nei, men det var et svar til deg og når det kom et innlegg i mellom passa det ikke inn. Så bare dumt ut. :wink:

Skrevet

Jeg mener å ha lest at oral o.l. defineres som sex av fagfolket, og der hvor jeg bor bruker vi ordet roting bare om klining og eventuelt litt klåing her og der. Men selv er jeg litt usikker på om man skal definere noen som man ikke har hatt direkte samleie med som sexpartner :-?

Skrevet

Det som slutter på sex må vel være sex??? :klø: :klø:

Gjest gotthard
Skrevet

ok,,tenk slik da dere.

typen/dama deres har hvert på fest:

dag 1: hun/han har bare nusset lit på en annen men er ikke utro fordi hun/han ikke har sex...

dag2:hun/han suger en tilfeldig person til himelriket og har da ikke sex?

.

om en annen person har gitt meg seksuel nytelse/utløsning eller jeg har gjort det på en annen person ser jeg på det som sex.

sex defineres slik i en ordbok jeg har her sex=seksualitet,kjønsliv som tar sikte på å pirre el,tilfredsstille seksualdriften....

må innrømme det at når noen har sugd meg så er jaggu seksualdriften tilfredstilt ja :sjarmor:

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg definerer oralsex og penetrering som sex trur eg, men ikkje klining og fingring...

Gjest GjestNå
Skrevet
Når man roter mellom beina på folk, så har man sex.

Hehe.. måtte bare le høyt av den :ler2:

Gjest Anonymous
Skrevet
Sex er penetrering i vagina (mennesker) eller analhull (dyr).  

Trodde mennesket var det eneste dyret som hadde analsex jeg.

Skrevet

Trodde mennesket var det eneste dyret som hadde analsex jeg.

Bra kommentar,Rimfrost!

Jeg definerer roting som klining og beføling utenpå klærne. Er det beføling under klær, på bryst og kjønnsorganer, da er det i følge meg sex.Men det er bare min mening....

Gjest Anonymous
Skrevet
Bra kommentar,Rimfrost!  

Takk :P Ser ut til at mange har glemt at rasen homo sapiens ikke er noe annet enn et dyr. :roll:

Når man roter mellom beina på folk, så har man sex

Er enig i denne jeg.

Alt som innvolverer minst ett kjønnsorgan er i mine øyne sex.

Gjest gotthard
Skrevet

definer det slik dere vil , om jeg hadde ei dame som hadde sugd en type , runka en eller blit fingra av en så ville hu og hennes flyd fort ut av huset mit.

da er hun i minne øyne utro.

må hun ha noen til og klø utenpå klæra er hun utro slik jeg ser det og derfor er hun ute av mit og minnes liv...

om hun roter med noen så er det også hade på badet....

men om jeg som akurat har kasta hu ut da kliner lit med ei dame noen uker etterpå så er det ikke sex,men er det suging,fingring og greier så kaller jeg det sex jeg hvertfall

Skrevet

Roting er klining og det foregår i all hovedsak over beltestedet og/eller utenpå klærne - min definisjon

Sex er resten :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Roting er klining og det foregår i all hovedsak over beltestedet og/eller utenpå klærne - min definisjon

Sex er resten :ler:

Det var en bra def. :-)

Skrevet

Det var en bra def. :-)

Thank you - det har fungert fint for meg :sjarmor:

Skrevet

Det er jeg enig i. Man roter ikke med kjæresten.

Ening med dette jeg

Skrevet
Hvor går forskjellen mellom det å rote med en og ha sex med en. Jeg har noen venninner som mener at man må ha hatt samleie for å ha hatt sex. Jeg mener at man har hatt sex lenge før. Det heter f.eks munn-sex.

Hva mener du?

Jeg mener sex er:

samleie

analsex

munnsex

ligger i ordene...

Rote er å kline.. :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...