Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Hvor går forskjellen mellom det å rote med en og ha sex med en. Jeg har noen venninner som mener at man må ha hatt samleie for å ha hatt sex. Jeg mener at man har hatt sex lenge før. Det heter f.eks munn-sex. Hva mener du?
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er litt usikker på akkurat det selv. :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 For meg er sex samleie. Samme her: sex blir definert via penetreringen av penis i vagina. Alt annet er bare roting.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Samme her: sex blir definert via penetreringen av penis i vagina. Alt annet er bare roting. Så Anal sex er roting ikke sex :klø:
Gjest Madam Felle Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Når man roter mellom beina på folk, så har man sex. De som mener man må ha samleie for å ha sex, kan ikke være særlig godt nok opplyste. Mange ulike varianeter på sex, og samleie er bare en del av det. Det heter ikke oralsex for ingenting.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #8 Skrevet 15. januar 2005 Så Anal sex er roting ikke sex :klø: Anal-sex er sex ja- fordi det handler om penetrering (dog i feil hull). Analsex er for bikkjer og andre dyr- men det heter altså sex fordi det er penetrering.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #10 Skrevet 15. januar 2005 Anal-sex er sex ja- fordi det handler om penetrering (dog i feil hull). Analsex er for bikkjer og andre dyr- men det heter altså sex fordi det er penetrering. Oki Du skrev nemlig at det det ble definert via penetrering av vagina- det du mener er at det er DIN definisjon. Er forøvrig enig med madam felle det er som og si at man ikke har røyket hasj for man innhalerte ikke
Gjest Bellatrix Skrevet 15. januar 2005 #11 Skrevet 15. januar 2005 For å ha sex må man ha samleie. Og hva er oralsex?
Gjest Melk Skrevet 15. januar 2005 #12 Skrevet 15. januar 2005 Når man roter mellom beina på folk, så har man sex. De som mener man må ha samleie for å ha sex, kan ikke være særlig godt nok opplyste. Mange ulike varianeter på sex, og samleie er bare en del av det. Det heter ikke oralsex for ingenting. Du får bare mene at jeg ikke er opplyst, men jeg skrev hva JEG la i begrepet. Med min mann kan jeg ha mange former for sex uten at noe somhelst penetreres. Roting er imidlertid et begrep jeg ikke bruker mellom oss. roting er for meg noe man gjør med en man ikke er sammen med/før man har hatt sex med personen. Når jeg var fri og frank kalte jeg da alt som ikke var penetrering for roting, penetrering var sex. Dette er min private definisjon, og jeg vet at andre har sin. Det ble spurt om hva man mente, og jeg har svart på det.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. januar 2005 #13 Skrevet 15. januar 2005 roting er for meg noe man gjør med en man ikke er sammen med/før man har hatt sex med personen. Det er jeg enig i. Man roter ikke med kjæresten.
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #14 Skrevet 15. januar 2005 Jeg kan ikke bli enig med meg selv om jeg regner oralsex for sex eller ikke.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. januar 2005 #15 Skrevet 15. januar 2005 Jeg mener både munn og hender kan brukes til sex...
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #16 Skrevet 15. januar 2005 Jeg mener både munn og hender kan brukes til sex...
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #17 Skrevet 15. januar 2005 Munn/oral og hender er fingring, roting og slikking/suging. Det er ikke sex. Sex er penetrering i vagina (mennesker) eller analhull (dyr). Det er hvertfall min definisjon. Og jeg pleier faktisk å ha rett.
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #19 Skrevet 15. januar 2005 Munn/oral og hender er fingring, roting og slikking/suging. Det er ikke sex. Sex er penetrering i vagina (mennesker) eller analhull (dyr). Det er hvertfall min definisjon. Og jeg pleier faktisk å ha rett. Jeg pleier ikke å ha rett, jeg har rett. Så du mener at mennesker ikke har analsex?
Gjest Madam Felle Skrevet 15. januar 2005 #20 Skrevet 15. januar 2005 Munn/oral og hender er fingring, roting og slikking/suging. Det er ikke sex. Sex er penetrering i vagina (mennesker) eller analhull (dyr). Det er hvertfall min definisjon. Og jeg pleier faktisk å ha rett. Ja, for du er virkelig godt opplyst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå