AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Hei! Jeg har lest mange tåpelige HI her i det siste.Det folk skriver "Ikke stem FRP for de er sånn...", Ikke stem AP for de vil..." og ikke stem KRF for da kan..." osv. Hva søren er greia med det? Tror folk at andre vil endre sitt politiske ståsted ut ifra et ekstremt innlegg for/mot et parti? Vanlige oppegående folk leser aviser, ser nyheter, følger debatter og dermed setter seg inn i ting. Om de er i tvil leser de partiprogrammer på nettsidene til partiene. Jeg begynner oppriktig å lure på om det er de mest farlige som driver å forkynner på denne måten, enten de mener sånn eller slik. Uansett hvilket ståsted de har virker det helt på vidda. Selv stemmer jeg FRP, om folk ønsker å vite det. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg blir like flau over ekstreme frp-innlegg som rødt-innlegg. Ønsker gjerne svar fra dere som føler dere er lure og poster slike innlegg. Hva er det dere driver med? Hvorfor ikke skrive et innlegg i VG i stedet? Anonymkode: efd41...531 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå