AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 (endret) Når jeg ville presenterte kjæresten (etter 6 mnd) på selkap, sa pappa at han ikke ville møte han, det kunne bli slutt, og det var trang plass til å feire bursdagen hjemme noe som har blitt gjort i alle mine 35 år (nå 36), det har er ca 3-4 selskap jeg ikke har fått beskjed om(vi har det ca hver 3 uke) før sommerferie, vet om en hundre prosent da jeg ringte tilfeldigvis midt i selskapet, nå i høst valgte mamma å ha selskap når hun visste han ikke var tilbake på ferie (jeg var), han har vært tilstede på 2 selskap fordi jeg har takket ja vi kommer, nå har mor bursdag, selskap på lørdag, jeg har prøvd å høre med henne og pappa om å ha selskapet kl 18 istedenfor kl 17 fordi kjæreste jobber, nei det går ikke, og selvsagt ikke grunn på hvorfor det ikke går.. Det er ingen grunn, de skal vise at de skal bestemme (kjenner de) Frustrert! Ja det kan bli slutt, men hva om det ikke blir det da? Er det virkelig verd å utelatte datteren sin fra selskapene? Jeg skjønner ikke! Endret 30. august 2017 av AnnaMariaHelga 5
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2017 (endret) 41 minutter siden, AnnaMariaHelga skrev: Når jeg ville presenterte kjæresten (etter 6 mnd) på selkap, sa pappa at han ikke ville møte han, det kunne bli slutt, og "det var trang plass" til å feire bursdagen hjemme noe som har blitt gjort i alle mine 35 år (nå 36), det har er vært ca 3-4 selskap jeg ikke har fått beskjed om(vi har det ca hver 3 uke) før sommerferie, vet om en hundre prosent da jeg ringte tilfeldigvis midt i selskapet, nå i høst valgte mamma å ha selskap når hun visste han ikke var tilbake fra ferie (jeg var), han har vært tilstede på 2 selskap hvor det var fint med plass fordi jeg har takket ja vi kommer, nå har mor bursdag, selskap på lørdag, jeg har prøvd å høre med henne og pappa om å ha selskapet kl 18 istedenfor kl 17 fordi kjæreste jobber, nei det går ikke, og selvsagt ikke grunn på hvorfor det ikke går.. Det er ingen grunn, de skal vise at de skal bestemme (kjenner de) Frustrert! Ja det kan bli slutt, men hva om det ikke blir det da? Er det virkelig verd å utelatte datteren sin fra selskapene? Jeg skjønner ikke! Endret 29. august 2017 av AnnaMariaHelga Skulle rette feil og legge til info,også ble det dobbel post. 2
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2017 (endret) Det er ingen grunn til det, han er bra utdannet, både bachelor og master og har nå en jobb med meget bra lønn over flere år. Har egen leilighet, drikker sjeldent og driver aldri med dop. En meget ordnlig mann med livet på stell, familien hans er mye mer velkommen enn min, jeg har bodt hos de,på hytta på 2 ferier, og flere ganger spist middag med de når de er på besøk hos oss, vi flyttet i sammen i april mnd. Endret 29. august 2017 av AnnaMariaHelga 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Først sier du at de ikke har møtt han, så sier du at de har møtt han 2 ganger? Moren din sin bursdag, så hun har jo rett til å si nei til å tilrettelegge for en du er sammen med. 14
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2017 Tenker det er lurt å lese ordnelig. Det er kanskje ikke verden beste innlegget, men legger man godviljen skjønner man godt hva som blir skrevet. 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 Jeg tror du burde skrive litt bedre hvis du skal ha svar. Jeg spør ikke med mindre jeg ikke forstår. Jeg har lest det nå 4 ganger og sitter fortsatt med samme spørsmål. 40
Arabella Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 Jeg legger godviljen til alt jeg makter, men enda forstår jeg ikke hva du vil frem til. 30
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2017 Akkurat nå, Evilposelos skrev: Jeg tror du burde skrive litt bedre hvis du skal ha svar. Jeg spør ikke med mindre jeg ikke forstår. Jeg har lest det nå 4 ganger og sitter fortsatt med samme spørsmål. Tror jeg venter heller. 3
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Jeg legger godviljen til alt jeg makter, men enda forstår jeg ikke hva du vil frem til. Ok. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. august 2017 #10 Skrevet 29. august 2017 Akkurat nå, AnnaMariaHelga skrev: Tror jeg venter heller. Kan du ikke heller bare oppklare det? Du skriver "han har vært tilstede på 2 selskap fordi jeg har takket ja vi kommer", er han en annen en kjæresten din eller hva mente du? 5
Sirah Skrevet 29. august 2017 #11 Skrevet 29. august 2017 Hva vil du frem til TS? Har foreldrene dine truffet han, eller ikke? Gir de deg noen god grunn til hvorfor ikke de vil treffe han? Har du spurt dem rett ut? Jeg syntes det er dårlig gjort av dem å utelate dere begge fra selskaper. Skjønner godt at du syntes det er leit. 6
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #12 Skrevet 29. august 2017 (endret) 16 minutter siden, Sirah skrev: Hva vil du frem til TS? Har foreldrene dine truffet han, eller ikke? Gir de deg noen god grunn til hvorfor ikke de vil treffe han? Har du spurt dem rett ut? Jeg syntes det er dårlig gjort av dem å utelate dere begge fra selskaper. Skjønner godt at du syntes det er leit. Ja, ved at jeg har tatt med han-jeg tror ikke de forventet at jeg skulle ta han med. Etter det har de hatt flere selskap uten å si ifra til meg. Jeg tilfeldigvis ringte en søndag de hadde selskap. Også ringte en annen søndag, hvor det var selskap-men det kan godt hende kun var hos broren min og ikke hele familien-men mistenker pga at de alltid har hatt i flere år selskap ca vært 3 uke, at det er 3-4 selskap de har unnlatt å invitere meg/oss. Vi har snakket om det, jeg har nok ikke spurt rett ut, men grunnene til pappa har vært når jeg spurte om han kunne komme på selskap var. 1. Nei, jeg vil ikke møte han. Jeg har ikke lyst til å bli kjent med han tilfelle det skulle bli slutt. Når jeg selvsagt ble sur. 2. Det er ikke plass. De er veldig rare, og ikke normale, de er glad i meg, men aldri vært der for meg følesemessig. Når jeg spurte om de kunne flytte selskapet fra kl 17 til kl 18 slik at vi kunne være med, fikk jeg bare nei, sånn er det bare, ingen grunn. Jeg vet at dette ikke er en urimelig forespørmål fra meg. Det er null grunn til at de ikke kunne gjøre det. Takk, min brors kone var velkommen i begynnelsen (og nå, og spesielt etter de fikk barn) når de ble sammen, de inviterte henne på middag osv, det gjelder også min andre bror eks kjæreste, min pappa klager på at min brors nye kjæreste på 5 år aldri er tilstede på selskap og aldri møtt familien, her har jeg en kjæreste som har lyst å møte familien, men det er visst feil det å. Jeg er irritert, sint, utrolig lei og skuffa. Jeg mistenker at det kan være noe med at jeg er kvinne. Eller jeg vet ikke. Endret 29. august 2017 av AnnaMariaHelga 3
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2017 (endret) 1 time siden, AnnaMariaHelga skrev: Ja, ved at jeg har tatt med han-jeg tror ikke de forventet at jeg skulle ta han med. Etter det har de hatt flere selskap uten å si ifra til meg. Jeg tilfeldigvis ringte en søndag de hadde selskap. Også ringte en annen søndag, hvor det var selskap-men det kan godt hende kun var hos broren min og ikke hele familien-men mistenker pga at de alltid har hatt i flere år selskap ca vært 3 uke, at det er 3-4 selskap de har unnlatt å invitere meg/oss. Vi har snakket om det, jeg har nok ikke spurt rett ut, men grunnene til pappa har vært når jeg spurte om han kunne komme på selskap var. 1. Nei, jeg vil ikke møte han. Jeg har ikke lyst til å bli kjent med han tilfelle det skulle bli slutt. Når jeg selvsagt ble sur. 2. Det er ikke plass. De er veldig rare, og ikke normale, de er glad i meg, men aldri vært der for meg følesemessig. Når jeg spurte om de kunne flytte selskapet fra kl 17 til kl 18 slik at vi kunne være med, fikk jeg bare nei, sånn er det bare, ingen grunn. Jeg vet at dette ikke er en urimelig forespørmål fra meg. Det er null grunn til at de ikke kunne gjøre det. Takk, min brors kone var velkommen i begynnelsen når de ble sammen, de inviterte henne på middag osv, det gjelder også min andre bror eks kjæreste, min pappa klager på at min brors nye kjæreste på 5 år aldri er tilstede på selskap og aldri møtt familien, her har jeg en kjæreste som har lyst å møte familien, men det er visst feil det å. Jeg er irritert, sint, utrolig lei og skuffa. Jeg mistenker at det kan være noe med at jeg er kvinne. Eller jeg vet ikke. De droppet til og med å ha bursdag selskapet mitt for første gang på 36 år.. Endret 30. august 2017 av AnnaMariaHelga 3
AnnaMariaHelga Skrevet 30. august 2017 Forfatter #14 Skrevet 30. august 2017 20 minutter siden, Sirah skrev: Jeg syntes det er dårlig gjort av dem å utelate dere begge fra selskaper. Skjønner godt at du syntes det er leit. Takk Fint å vite at jeg ikke er den eneste som synes det. 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #15 Skrevet 30. august 2017 6 timer siden, AnnaMariaHelga skrev: Ja, ved at jeg har tatt med han-jeg tror ikke de forventet at jeg skulle ta han med. Etter det har de hatt flere selskap uten å si ifra til meg. Jeg tilfeldigvis ringte en søndag de hadde selskap. Også ringte en annen søndag, hvor det var selskap-men det kan godt hende kun var hos broren min og ikke hele familien-men mistenker pga at de alltid har hatt i flere år selskap ca vært 3 uke, at det er 3-4 selskap de har unnlatt å invitere meg/oss. Vi har snakket om det, jeg har nok ikke spurt rett ut, men grunnene til pappa har vært når jeg spurte om han kunne komme på selskap var. 1. Nei, jeg vil ikke møte han. Jeg har ikke lyst til å bli kjent med han tilfelle det skulle bli slutt. Når jeg selvsagt ble sur. 2. Det er ikke plass. De er veldig rare, og ikke normale, de er glad i meg, men aldri vært der for meg følesemessig. Når jeg spurte om de kunne flytte selskapet fra kl 17 til kl 18 slik at vi kunne være med, fikk jeg bare nei, sånn er det bare, ingen grunn. Jeg vet at dette ikke er en urimelig forespørmål fra meg. Det er null grunn til at de ikke kunne gjøre det. Takk, min brors kone var velkommen i begynnelsen (og nå, og spesielt etter de fikk barn) når de ble sammen, de inviterte henne på middag osv, det gjelder også min andre bror eks kjæreste, min pappa klager på at min brors nye kjæreste på 5 år aldri er tilstede på selskap og aldri møtt familien, her har jeg en kjæreste som har lyst å møte familien, men det er visst feil det å. Jeg er irritert, sint, utrolig lei og skuffa. Jeg mistenker at det kan være noe med at jeg er kvinne. Eller jeg vet ikke. Har din bror en kjæreste på fem år????? Om du kjenner så sterkt på at de ikke vil møte kjæresten din flere ganger, så må du innse at de ikke vil det. Kanskje de ikke liker han? Kanskje han ikke passer inn i familien din? Vær voksen, klipp navlestrengen, opp med hodet og tenkt at vil de ikke ha oss begge der, så får de ingen av oss. De har gjort sitt valg, og du står fritt til å ta ditt valg. (Hvor mange menn har de måtte forholde seg til? kanskje de har sett så mange forhold bli slutt, at de ikke gidder å engasjere seg lenger). Anonymkode: b34f3...7b8 10
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #16 Skrevet 30. august 2017 6 timer siden, AnnaMariaHelga skrev: De droppet til og med å ha bursdag selskapet mitt for første gang på 36 år.. Når du er 36 år er det vanlig at du innviterer til selskap hjemme hos deg, ikke at foreldrene dine må arrangere barneselskap for sin voksne datter. Anonymkode: 06e34...8df 36
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #17 Skrevet 30. august 2017 Her er det noe som ikke stemmer. Har du og kjæresten velfungerende? Sosiale antenner virker? Måten du skriver på gjør at jeg blir litt skeptisk. Det er ikke uten grunn at de ikke ønsker dere sammen på selskaper. Du virker veldig bitter og masete. Dere har vært sammen i 6 mnd og har allerede flyttet sammen og du har klart og være med på ferier, hytten og alt med familien hans. Hvis de ikke vil ha dere der så la vær og kos dere med hans familie Anonymkode: e5eb7...0ad 9
The Kitten Skrevet 30. august 2017 #18 Skrevet 30. august 2017 7 timer siden, AnnaMariaHelga skrev: Tenker det er lurt å lese ordnelig. Det er kanskje ikke verden beste innlegget, men legger man godviljen skjønner man godt hva som blir skrevet. Jeg har lagt til all godvilje jeg har, men du skriver for rotete til at det er mulig å forstå hva du mener med hovedinnlegget. 10
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #19 Skrevet 30. august 2017 Hvor mange menn har du tatt med til foreldrene dine? Virker som det er flere enn dem ønsker. Dere har nylig blitt sammen, ett 6 mnd 'gammelt' forhold er fortsatt ustabilt. Du tar med din kjæreste uten at han er invitert. Da må du regne med å ikke bli invitert selv. Spesielt etter dem har sagt at han ikke er velkommen der enda. Anonymkode: 08362...a56 15
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #20 Skrevet 30. august 2017 Hjelpe meg for et innlegg (det er ikke meningen å være frekk) - du bruker jo ikke punktum kun komma og det er skrevet på en knotete måte så jeg forstår fremdeles ikke helt hva problemet er basert på HI. D Men basert på de andre svarene, du er 36 år - da kan du invitere dem til deg og presentere ham da. Og de har jo møtt ham to ganger, men virker ikke interessert i å møte han flere ganger. Så da må du ta saken i egne hender. Anonymkode: 50b3a...d20 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå