Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som plutselig har  tatt en konklusjon at hun møtte trekke seg unna alle de nærmeste vennene sine for å forandre seg selv. 

Hun hadde en tung  periode og mange av oss følte at hun tok oss for gitt. Ble utrolig selvsentrert og tenkte bare på seg selv. 

Etterhvert så hun dette og tok kontakt med alle sammen å sa at hun nå kom til å trekke seg litt unna får å prøve å finne ut av litt av hvert.

Jeg personlig syntes dette er lit feigt. Skjønner ikke helt hvorfor hun skal kutte ut de bestevennene sine for å bli noe bedre? 

Hun er den eneste som forstår meg og den eneste som hører på hvordan jeg har det og det gjør vondt at hun trekker seg unna. Jeg kan fremdeles snakke med hun, og fortelle hun om alt jeg sliter med. Men kjenner veldig godt på at hun aldri vil være med oss. Hun var alltid den som lurte på hva vi skulle og ville alltid finne på noe med alle sammen, men må derimot er hun med alle andre og det virker som om hun prøver å bytte oss ut.. 

Anonymkode: 2b6fc...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en narsissist Ts?

Anonymkode: 34019...f0e

• Liker 3
Skrevet

Nei det er ikke feigt! Det er veldig stort av hun! Hun føler tydeligvis at dere som hennes nærmeste venner har tenkt mer på hva hun kan gjøre for dere, når hun har vært syk og hatt det tungt, enn hvordan hun har det og respektere at hun har trengt å gjøre ting for seg selv (være "egoistisk"). Ekte venner lar venner få trekke seg vekk og gjøre egoistiske ting når de har det vanskelig, og er like gode venner uten endret syn på de når de prøver å komme tilbake. Men dere behandler henne anderledes og kaller hun dårlig venn. Da sier det seg selv at hun syntes det er ubehagelig å være rundt dere så det er ikke så rart at hun kanskje vil bytte dere ut.

Anonymkode: de9e2...83f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...