Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen måneder.
Saken er at jeg er veldig betatt av han, og han sier selv at han liker meg veldig godt.
På starten hadde han veldig mye fri fra jobben og ville være med meg en god del, og følte endelig at jeg hadde møtt en fyr som virkelig liket meg og var ute etter noe mer.

Nå har hatt fått en ny jobb, og jobber en del, resultatet av dette har blitt til at vi ikke er like mye sammen og ser hverandre kanskje annen hver uke. Det går greit for min del, jeg liker han og vil virkelig bruke god tid på å etablere et godt forhold til han uten å stresse.
Det er bare det at jeg suger på å date, og vil vite om han virkelig liker meg og vil prøve å se hva som skjer.
For jeg vet egentlig ikke om han faktisk vil prøve å se hvor det fører, eller om jeg bare er en han liker å være med å møtes noen få ganger.

Vi har det bra, og jeg vet veldig godt at han ikke møter noen andre. Men uansett så føler jeg innerst inne at han egentlig bare vil ha selskap noen ganger.
Her om dagen hadde han fri fra jobben og inviterte meg hjem til seg, lagde middag og det var utrolig koselig. Jeg tror han regnet med at jeg hadde fri, men jeg hadde ikke det. Så jeg avtalte med han at vi kunne møtes etter jobb og ta en kaffe. Etterhvert så får jeg mld av han at han skal ut på byen med kompisene sine, greit nok det.. Men innerst inne ble jeg litt skuffet. Har ikke sett han på to uker, og for å bli kjent føler jeg at må bruke litt av tiden på hverandre.

Men samtidig vet jeg at den nye jobben krever mye og at han ikke har fått så mye tid med kompisene sine, så vil ikke være kjip..
Men nå har det gått 3 måneder og jeg vet forsatt ikke helt hva han vil med meg.

Jeg blir så usikker.. Jeg vil ikke skremme han vekk med å spørre han om hva han vil, for han virker som ordentlig gutt som trenger tid.
Men samtidig så trenger jeg snart å vite hva han egentlig ser i meg..

Burde jeg sende mld eller ringe å spørre hvor han er i livet? Om han vil være singel å bare ha det gøy eller om han søker en person å dele livet med? Eller burde jeg vente litt lenger å se hva som skjer?

Anonymkode: 137fb...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde nok få en avklaring når det nå har gått så lang tid. Å gå slik er ikke bra for deg og det kan godt hende han tenker helt det samme men ikke tør ta steget! Jeg heier på kvinner som tar initiativ. 

Anonymkode: 95130...546

Skrevet

Hvorfor spør du bare ikke?

Anonymkode: 24f4b...3e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...