Gå til innhold

Ikea, slependen eller furuset?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen av de da Ringsaker slår begge langt ned i støvlene på alle mulige måter ;)

Heldigvis passerer vi Ikea Ringsaker på vei til/fra hytta så nå slipper jeg å forholde meg til Furuset eller Slependen noe mer :)

Anbefales mao. for alle andre som også kjører forbi der innimellom. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvier meg for å handle på furuseth. Lukter helt ekstremt av enkelte av de ansatte. Foretrekker å bestille helt nødvendige ting på nett bare. De går nok glipp av mye penger der.

Anonymkode: 1e3d5...fa7

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvier meg for å handle på furuseth. Lukter helt ekstremt av enkelte av de ansatte. Foretrekker å bestille helt nødvendige ting på nett bare. De går nok glipp av mye penger der.

Anonymkode: 1e3d5...fa7

Vi var på Slependen i ikveld, tok bussen 2030, jeg synes nok at Slependen var bedre enn Furuset-flere utstillinger, og forskjellige møbler ute enn Furuset, og rett og slett mer oversiktilig og færre mennesker enn på Furuset, takk for tipsene alle mann :)

Endret av AnnaMariaHelga
Skrevet (endret)
På 30.8.2017 den 0.55, -jk- skrev:

Ingen av de da Ringsaker slår begge langt ned i støvlene på alle mulige måter ;)

Heldigvis passerer vi Ikea Ringsaker på vei til/fra hytta så nå slipper jeg å forholde meg til Furuset eller Slependen noe mer :)

Anbefales mao. for alle andre som også kjører forbi der innimellom. 

Hvor er Mao?

Edit finner ingen butikker som heter det på google.. Så regner med at det handlet om noe annet :)

Endret av AnnaMariaHelga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...