AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 #1 Del Skrevet 29. august 2017 Hvem er best å handle på? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 29. august 2017 #2 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg handler alltd på Furuset fordi det er nærmest der jeg bor og sånn sett mest praktisk. Inne på varehuset er det vel det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #3 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg liker Slependen best, for der er alt samlet. På Furuset er det to eksterne lager, i tillegg til varehuset. Vanligvis handler jeg på Furuset fordi de er nærmest, men hvis jeg vet at jeg skal kjøpe for eksempel kjøkkendeler reiser jeg heller til Slependen. Anonymkode: f4204...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 29. august 2017 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Jeg handler alltd på Furuset fordi det er nærmest der jeg bor og sånn sett mest praktisk. Inne på varehuset er det vel det samme. Lurer på om slependen er større-og mer utvalgt uten å være sikker. synes nettsiden er veldig dårlig, prøver bl annet å finne speil som jeg vet dem selger: denne og noen lignende https://www.google.no/search?q=ikea+tranby+mirror&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi7-f-PqP3VAhUCDZoKHSVnD3oQsAQIJw#imgrc=_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 29. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Slependen best, for der er alt samlet. På Furuset er det to eksterne lager, i tillegg til varehuset. Vanligvis handler jeg på Furuset fordi de er nærmest, men hvis jeg vet at jeg skal kjøpe for eksempel kjøkkendeler reiser jeg heller til Slependen. Anonymkode: f4204...e59 Ok, takk, typen og jeg var på furuset for ett par uker siden følte akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavia Skrevet 29. august 2017 #6 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg lager en handleliste og sjekker hvilken IKEA har det jeg er ute etter. Det er lett å gjøre dette på nettet og switche mellom stedene og se hva som er på lager. Vanligvis har slependen større utvalg av mer spesielle ting, men det er ikke alltid. Vanligvis drar jeg til furuset med familien fordi de liker å kjøre bil dit siden det er nærmere. Men jeg tar IKEA-bussen til Slependen fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 29. august 2017 #7 Del Skrevet 29. august 2017 Ja, da får du dra til Slependen da. Du ser på nettsiden om de har det på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 29. august 2017 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Ja, da får du dra til Slependen da. Du ser på nettsiden om de har det på lager. vi skal ha flere ting, men det speilet bl annet finner jeg ikke på nettsiden, er faktisk ganske mye som ikke er på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) 11 minutter siden, Cavia skrev: Jeg lager en handleliste og sjekker hvilken IKEA har det jeg er ute etter. Det er lett å gjøre dette på nettet og switche mellom stedene og se hva som er på lager. Vanligvis har slependen større utvalg av mer spesielle ting, men det er ikke alltid. Vanligvis drar jeg til furuset med familien fordi de liker å kjøre bil dit siden det er nærmere. Men jeg tar IKEA-bussen til Slependen fra Oslo. Hvordan gjør du det? Jeg har prøvd å søke inn Ikea Furuset og så Ikea Slependen og det er de samme produktene, men når du sier at slependen har større utvalgt av mer "spesielle" ting, blir det nok det, hvis da de har også det samme "gamle" tingene på Ikea Furuset? Synes Ikea på Furuset, selv som tidligere ansatt at det har blitt mer rotete der,før var alt samlet på en avdeling. Dog kø systemet er bedre Endret 29. august 2017 av AnnaMariaHelga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavia Skrevet 29. august 2017 #10 Del Skrevet 29. august 2017 4 minutter siden, AnnaMariaHelga skrev: Hvordan gjør du det? Jeg har prøvd å søke inn Ikea Furuset og så Ikea Slependen og det er de samme produktene, men når du sier at slependen har større utvalgt av mer "spesielle" ting, blir det nok det, hvis da de har også det samme "gamle" tingene på Ikea Furuset? Synes Ikea på Furuset, selv som tidligere ansatt at det har blitt mer rotete der,før var alt samlet på en avdelingen. Dog kø systemet er bedre Har du bruker der¨? Det er bare å kikke rundt og legge ting til handlelisten, så er det dropdown inne på lista hvor man velger senter. Da kan man fort se hva som er hvor. Jeg tror det kan være større utvalg, men det kan godt hende de fører noe på furuset de ikke fører på slependen. Det er også mulig at noe som føres begge steder kan være utsolgt på bare én av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 29. august 2017 13 minutter siden, Cavia skrev: Har du bruker der¨? Det er bare å kikke rundt og legge ting til handlelisten, så er det dropdown inne på lista hvor man velger senter. Da kan man fort se hva som er hvor. Jeg tror det kan være større utvalg, men det kan godt hende de fører noe på furuset de ikke fører på slependen. Det er også mulig at noe som føres begge steder kan være utsolgt på bare én av dem. Ok takk, skal prøve med bruker Synes det er vanskelig med nettsiden, hvis du søker opp bladhyller ol, fikk jeg ikke opp noe som helst,men så søkte jeg på Finn.no, og fant navn på produktet og at det Ikea beskrev produktet som avishyller, nå har jeg funnet ut navnet på det ene speilet, men den finner jeg ikke på i nettsiden selv med navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavia Skrevet 29. august 2017 #12 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) 5 minutter siden, AnnaMariaHelga skrev: Ok takk, skal prøve med bruker Synes det er vanskelig med nettsiden, hvis du søker opp bladhyller ol, fikk jeg ikke opp noe som helst,men så søkte jeg på Finn.no, og fant navn på produktet og at det Ikea beskrev produktet som avishyller, nå har jeg funnet ut navnet på det ene speilet, men den finner jeg ikke på i nettsiden selv med navn. Det er lettere å søke seg rundt i kategorier kanskje. F.eks arbeidsplassen etc for medieoppevaring. Se på kategorien for speil. Jeg bruker søk, gallerier, "nye produkter" og kategorier for å se. Både når jeg vet hva jeg leter etter og når jeg er nysgjerrig. Det kan hende det har gått ut av sortiment. Skjer av og til dessverre for å gi plass til nye ting. Endret 29. august 2017 av Cavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 29. august 2017 2 minutter siden, Cavia skrev: Det er lettere å søke seg rundt i kategorier kanskje. F.eks arbeidsplassen etc for medieoppevaring. Se på kategorien for speil. Jeg bruker søk, gallerier, "nye produkter" og kategorier for å se. Både når jeg vet hva jeg leter etter og når jeg er nyskjerrig. Det kan hende det har gått ut av sortiment. Skjer av og til dessverre for å gi plass til nye ting. Prøvd det jaja kanskje akkurat de speilene er ut av sortimang-er noen årsiden de hadde de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 29. august 2017 Akkurat nå, AnnaMariaHelga skrev: Prøvd det jaja kanskje akkurat de speilene er ut av sortimang-er noen årsiden de hadde de Men jeg mener det var noen rimelig nylige blogger som hadde det speilet jeg har klart å finne (det andre finner jeg ikke) men som sagt vi skal ikke bare handle det speilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 29. august 2017 #15 Del Skrevet 29. august 2017 Slependen er større og kanskje med litt mer utvalg, men synes alltid det er mye folk uansett tid. Så Furuset for meg. Hvis man må hente ting på de andre lagrene synes jeg alltid det går rimelig fort så det gjør ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 29. august 2017 4 minutter siden, Raiu skrev: Slependen er større og kanskje med litt mer utvalg, men synes alltid det er mye folk uansett tid. Så Furuset for meg. Hvis man må hente ting på de andre lagrene synes jeg alltid det går rimelig fort så det gjør ikke noe. De større tingene skal vi bestille og få levert på døra, men vi har også lyst å titte og f. eks sitte i stolene osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 29. august 2017 #17 Del Skrevet 29. august 2017 Just now, AnnaMariaHelga said: De større tingene skal vi bestille og få levert på døra, men vi har også lyst å titte og f. eks sitte i stolene osv Da ville jeg kanskje anbefalt Slependen istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 29. august 2017 Akkurat nå, Raiu skrev: Da ville jeg kanskje anbefalt Slependen istedet Kjempe fint, Takk Jeg tror nok det blir det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #19 Del Skrevet 29. august 2017 Da vi pusset opp kjøkkenet i fjor, måtte vi totalt 6 ganger på IKEA før vi kunne legge inn bestillingen. Varierte da mellom Slependen og Furuset. Det var nesten alltid milevis av kø på Furuset, det var det ikke på Slependen. Hvis jeg kom på et populært tidspunkt og måtte vente litt, kunne jeg på Slependen sette meg på liste og i mellomtiden gå og spise, så ringte de meg når det var vår tur. På Furuset måtte vi stå og vente og de tilbød ikke lignende (heller ikke etter at jeg spurte direkte). Hva gjelder hjelp underveis når jeg først fikk en PC virket det som de på Furuset ofte var underbemannet, mens på Slependen fikk vi oftere hjelp. Når det er sagt, var det dyktige folk begge steder når du først fikk hjelp, og det kan hende vi hadde "uflaks" - men ting tok veldig (!) mye lengre tid på Furuset og de som ledet "kjøkkentegne-området" var mindre serviceminded. Ellers har jeg opplevd at både den ene og den andre mangler konkrete ting jeg dro dit for som jeg tok som en selvfølge at de hadde inne (bl a skap i konkret str og innhold til dette), så nå sjekker jeg alltid beholdning før jeg drar hvis jeg skal ha noe konkret. Anonymkode: 4b170...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaMariaHelga Skrevet 29. august 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 29. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vi pusset opp kjøkkenet i fjor, måtte vi totalt 6 ganger på IKEA før vi kunne legge inn bestillingen. Varierte da mellom Slependen og Furuset. Det var nesten alltid milevis av kø på Furuset, det var det ikke på Slependen. Hvis jeg kom på et populært tidspunkt og måtte vente litt, kunne jeg på Slependen sette meg på liste og i mellomtiden gå og spise, så ringte de meg når det var vår tur. På Furuset måtte vi stå og vente og de tilbød ikke lignende (heller ikke etter at jeg spurte direkte). Hva gjelder hjelp underveis når jeg først fikk en PC virket det som de på Furuset ofte var underbemannet, mens på Slependen fikk vi oftere hjelp. Når det er sagt, var det dyktige folk begge steder når du først fikk hjelp, og det kan hende vi hadde "uflaks" - men ting tok veldig (!) mye lengre tid på Furuset og de som ledet "kjøkkentegne-området" var mindre serviceminded. Ellers har jeg opplevd at både den ene og den andre mangler konkrete ting jeg dro dit for som jeg tok som en selvfølge at de hadde inne (bl a skap i konkret str og innhold til dette), så nå sjekker jeg alltid beholdning før jeg drar hvis jeg skal ha noe konkret. Anonymkode: 4b170...cd7 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå