Gå til innhold

Vi tar enda en "hva vil han"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møttes på tinder, har vært på to lange dater (12-20 timer). 

Datene har vært veldig planlagt fra hans side - anden date var en samling av ting jeg på første date hadde nevnt jeg liker. Han er veldig oppmerksom, husker alt jeg har fortalt, spør mye om meg, har fortalt mye om seg selv. Han er veldig kjærlig, kysser og stryker mye. 

Han sender mye info/linker så jeg kan "lære" hans ting - som quizz om hans dialekt, program om yndligslaget etc. Siste gang vi møttes gikk vi forbi en park hvor vennene hans var og han introduserte meg. De visste allerede hvem jeg var.

Så ser jeg i dag at han har oppdatert tinder. Nytt bilde og ny tekst.. What?!

Anonymkode: c379d...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dater er ikke en forpliktelse på å ikke date andre, men det at han søker etter nye når han har funnet deg viser jo at han tror han kan finne noe bedre og kanskje ikke syntes dere var så god match allikevel til å satse utelukkende på deg alene og ingen andre. Det er ikke uvanlig at venner får høre om en fra tinder man skal møte, så akuratt det skal du ikke ta som noe dypt tegn.

Det sagt så er det faktisk lov å browse mulighetene litt..  Kanskje han er en som elsker å treffe nye mennesker og går på tinderdater med forskjellige hver uke for alt du vet.

Jeg ville tatt initativ til et nytt treff med han, og sett an stemningen på den daten, nevnt (om det var god stemning) at det hadde vært hyggelig å møtes igjen og sett om han da foreslo noe, og etter to treff til spurt han hva han tenker :)

Anonymkode: ce1a7...759

Skrevet

Det er jo faktisk litt sykt.. Mtp måten du beskriver han så virker det jo som han er veldig god til dating, så kan du jo spørre deg hvordan han har blitt det.... 

Anonymkode: 23329...c11

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Møttes på tinder, har vært på to lange dater (12-20 timer). 

Datene har vært veldig planlagt fra hans side - anden date var en samling av ting jeg på første date hadde nevnt jeg liker. Han er veldig oppmerksom, husker alt jeg har fortalt, spør mye om meg, har fortalt mye om seg selv. Han er veldig kjærlig, kysser og stryker mye. 

Han sender mye info/linker så jeg kan "lære" hans ting - som quizz om hans dialekt, program om yndligslaget etc. Siste gang vi møttes gikk vi forbi en park hvor vennene hans var og han introduserte meg. De visste allerede hvem jeg var.

Så ser jeg i dag at han har oppdatert tinder. Nytt bilde og ny tekst.. What?!

Fordi det er større konkurranse om single kvinnfolk enn mannfolk ..i Norge er det mange flere single menn enn kvinner også. 

Så når man dater et kvinnfolk så kan du banne på at hun har flere avtalte dater med flere mannfolk i nærmeste fremtid. 

For å ta en sammenligningen du skjønner så kan du forestille deg du søker på en jobb - er det sannsynlig du er den eneste som har søkt på den ? la oss si 10-stk andre også har søkt på den og virker interesanne for arbeidsgiver. Skal du ta ned alle CVèr og nekte å vurdere andre tilbud imens du venter ? ...nei de færreste gjør det.  

Fatter du at du er helt på jordet når du reagerer på det ? faktisk grenser det til dumskap\naivitet men antar du er veldig ung så får ta det på den kontoen.  

• Liker 1
Skrevet

Ta det opp med ham. Spør ham rett ut hvor seriøs han er. 

Anonymkode: 5b895...a4e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta det opp med ham. Spør ham rett ut hvor seriøs han er. 

Anonymkode: 5b895...a4e

Burde nok det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere nå, så jeg kjører silent treatment. Flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...