Mamina Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Vi er begge 40+ Vi bor i samme by, men ble kjent på nettet for 2-3 år siden. Han sa han hadde kikket på meg i flere år, men har ikke gjort noe med det. Jeg likte ham godt og vi ble venner på FB fordi jeg regnet med vi ville møtes siden vi bor i samme by, men etterhvert mistet jeg interessen fordi han aldri tok initiativ til å møtes selv når jeg spurte om det. Og glemte ham. Etter 2 år er jeg igjen singel og logget meg inn på nettdate-stedet på nytt - der var han og tok kontakt igjen. Etter litt prat frem og tilbake ble vi begge veldig sjarmert og ville bli mer kjent med hverandre. Men fortsatt uten at han tok initiativ til å møtes, så nå tenkte jeg at jeg skulle være litt mer framoverlent og sa rett ut at det hadde vært hyggelig å møtes, noe han var enig i, men fortsatt uten å komme med noe tilbakespill på mitt initiativ. Jeg ønsket at han skulle vise interesse og invitere meg på noe, men det endte med at jeg inviterte ham og foreslo både tid og sted. For meg blir det litt feil når det er så tafatt og min erfaring er at dette ikke kommer til å fungere... Men daten var hyggelig og vi likte hverandre. Etter det første møtet ble det litt teksting frem og tilbake uten at han tok initiativ til et nytt møte. Kun hinting om at han skulle ønsket jeg kom uanmeldt på besøk til ham sent en kveld...... og en booty call sent en lørdag. Etter en god stund uten at det ble til noe mer endte jeg opp med å invitere ham igjen, til meg, på middag. Han spør da om det er greit om han overnatter, noe jeg ikke synes noe særlig om og svarer derfor nei. Han bor 20 min unna. Jeg har forklart ham at jeg har hatt noen dårlige opplevelser og har brent meg før så jeg trenger å bli kjent med ham før jeg har sex. Noe han sa han forsto og respekterte. Vi hadde en koselig kveld med god mat og drikke, god prat og masse kos (uten sex) men sent på kvelden måtte jeg tilslutt hinte om at det var på tide å avslutte. Han prøvde da et nytt framstøt om overnatting uten særlig hell og dro med en sur kommentar om at han kunne jo vente litt til siden han hadde ventet så lenge. Helgen kommer og går uten initiativ fra ham til å møtes. Jeg ringer ham og har en koselig prat. Neste dag sender jeg en melding og prøver meg med en uformell invitasjon som blir avslått fordi det desverre ikke passer....jeg spør om han vil møtes igjen, han svarer ja,gjerne det.... og så har jeg ikke hørt mer på 2 dager. Han sier en ting, men gjør noe helt annet. Nå tenker jeg at han er egentlig ikke interessert i meg, kun i sex. Jeg kjenner meg veldig usikker og har mistet lysten til å ta noe mer initiativ.
solmåneogstjerner Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Gå videre! Du har gjort nok, og du har gjort alt riktig Enten er han ikke interessert i deg annet enn for sex, eller så er han så tafatt at du kommer til å irritere deg over det resten av livet. Han har hatt mange sjanser. Du er bevisst på hva du vil og gir uttrykk for det, du vil passe bedre med noen andre. 2
Svigermor Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Han virker ikke interessert i deg, nei. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Huff han høres ikke ut som noe særlig. Du kan si rett ut til han at du ønsker å bli kjent med han, men at du da håper han tar mer initiativ. Jeg har begynt å bli ganske direkte mot menn. Si ting i klartekst fra første stund gir å sile vekk håpløse tilfeller. Det føles godt å få ting avklart kjapt. Anonymkode: a22b5...38b 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 Hva er du usikker på ? Åpenbart at han bare vil ha en bootycall dame her. Han merket du ikke var sånn og da var det ikke noe vits for han å prøve å ta noe initativ og han håpet du ville by deg frem for han. Dropp han. Han er altfor komfortabel med å ha uskyldige flørter og uforpliktende sex til å noen gang ønske noe seriøst med deg. Sier også ganske mye om han når han er på samme datingstedet og sted i livet som for flere år siden mens du rakk å ha et forhold i mellomtiden. Han vil ikke forplikte seg og bruker datingstedet som tidsfordriv. Anonymkode: ba713...25c 2
Mamina Skrevet 29. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2017 (endret) 13 minutes ago, solmåneogstjerner said: Gå videre! Du har gjort nok, og du har gjort alt riktig Enten er han ikke interessert i deg annet enn for sex, eller så er han så tafatt at du kommer til å irritere deg over det resten av livet. Takk for godt svar! Enig! JEg tror også jeg kommer til å irritere meg grønn, veldig dårlig start dette her TS Endret 29. august 2017 av Mamina 1
Mamina Skrevet 29. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2017 (endret) 6 minutes ago, AnonymBruker said: Hva er du usikker på ? Åpenbart at han bare vil ha en bootycall dame her. Han merket du ikke var sånn og da var det ikke noe vits for han å prøve å ta noe initativ og han håpet du ville by deg frem for han. Sier også ganske mye om han når han er på samme datingstedet og sted i livet som for flere år JA, du har et poeng. Han har jo ikke beveget seg en meter siden sist! Endret 29. august 2017 av Mamina
Mamina Skrevet 29. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2017 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Huff han høres ikke ut som noe særlig. Du kan si rett ut til han at du ønsker å bli kjent med han, men at du da håper han tar mer initiativ Jeg har vært ganske klar, så da får jeg avslutte dette og sile han vekk, ja TS Endret 29. august 2017 av Mamina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå