Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å bli kaldere i luften og jeg har bare slike vanlige tynne løpetights. Jeg trenger noe varmere som jeg kan bruke utover høsten og eventuelt vinteren, både når jeg skal jogge og når jeg skal gå tur (går gjerne turer med litt tempo, bruker vanligvis løpebukse til det). Jeg har tittet litt på nett og vært innom XXL, men jeg fant ikke noe som virket aktuelt. Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg får tak i noe slikt? Hva bruker dere når dere jogger om vinteren?

Anonymkode: 703e3...ae1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har noen forete løpebukser, men jeg har noen skibukser. De funker flott, bare å velge av de litt tynnere. 

Anonymkode: c0f7e...b3d

• Liker 2
Skrevet

Mitt valg er foret løpetights. Nå har jeg en fra Nike, men de fleste andre merker har også. Evt så fungerer også skibukser også, spesielt på vinteren når det kan være greit med stillongs under.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en foret løpetights fra Nike ☺️

• Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå begynner det å bli kaldere i luften og jeg har bare slike vanlige tynne løpetights. Jeg trenger noe varmere som jeg kan bruke utover høsten og eventuelt vinteren, både når jeg skal jogge og når jeg skal gå tur (går gjerne turer med litt tempo, bruker vanligvis løpebukse til det). Jeg har tittet litt på nett og vært innom XXL, men jeg fant ikke noe som virket aktuelt. Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg får tak i noe slikt? Hva bruker dere når dere jogger om vinteren?

Craft sin thermo tights er knall go! Kjøpte min på blush til halv pris!

Skrevet

Jeg har brukt 2xu sin thermal tights. Funker fjell.

• Liker 1
Skrevet

Evt vanlig løpebukse/løpetigts som er en str større enn vanlig, og ha en ullongs under.

Anonymkode: fe323...35d

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tips dere! Tar gjerne imot flere, men nå ar jeg i alle fall noe å gå etter! :)

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Evt vanlig løpebukse/løpetigts som er en str større enn vanlig, og ha en ullongs under.

Anonymkode: fe323...35d

Jeg synes ikke det er noen god løsning, men takk for tips :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har foret løpetights fra Trimtex.

Anonymkode: 43a67...cae

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker skibukse fra Swix med longs under om vinteren :) Skal kjøpe ny nå, og da skal jeg gå for ei bukse med vindtett front denne gangen.

Anonymkode: 4140b...17b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en fra Salomon, med windstopper foran. Har brukt den i minusgrader og den funket fint 😊

Anonymkode: 7bf9d...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...