Gå til innhold

Petter og vendela, seriöst? Virker falskt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de seriöst sammen? Eller er det kun et spill for galleriet?

De virker veldig falske. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! Stusser veldig selv etter å ha sett noen episoder.

• Liker 5
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Grøss til begge to. Har ikke til hensikt å se en  eneste episode. 

Det finnes vel knapt noe mer intetsigende enn P. 

Skrevet

Ikke sett serien. Men, ut fra diverse klipp++, så virker det falskt. Får ikke noe lovestory-vibber fra de. 

• Liker 3
Skrevet

Ja? De er nok det.. Synes de er kjempe søte sammen jeg! Ler masse sammen og virker å ha det kjempe hyggelig i hverandres selskap

• Liker 7
Skrevet

Virker veldig påtatt synes jeg. Om det er ekte eller bare et pr stunt er vanskelig å si. 

• Liker 4
Gjest Vilunich
Skrevet

Vet du.. jeg tvilte, men må innrømme at jeg er overbevist om at dette er ekte kjærlighet etter å ha sett programmet. Petter er superforelsket og Vendela fnisete slik man kun kan være som nyforelsket ♥️

Skrevet

Synes Vendela er sååå søt og Petter er bare så sjarmerende og sprudlende!

• Liker 4
Gjest Fjelldronning
Skrevet

Jeg synes programmet er gøy jeg. De virker jo kjempe forelska i hverandre, og det er hyggelig å se ❤️ Håper de er sammen livet ut!

Skrevet

Er ikke dette spekulasjoner og synsing? MODERATOR? 

Skrevet

Utrolig kleint program..

• Liker 5
Skrevet

Koseligste programmet ever. Herregud så stygt dere tror om mennesker, hvis dere virkelig tror at de to kan fake det så lenge. Hvorfor skulle de det liksom? Skjerpings!:)

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Har ikke sett noe av dem på TV. Men hvis de fremstår som "superforelsket"tipper jeg det ikke blir langvarig. 

Av det jeg har sett på bilder,så ser de sånn normalt forelsker ut. Og de to må jo utfylle hverandre?? Dessuten er godt tegn at de ler mye sammen! 

Gjest emonialisa
Skrevet (endret)
  • 13 timer siden, agnesbjercke skrev:

Ja? De er nok det.. Synes de er kjempe søte sammen jeg! Ler masse sammen og virker å ha det kjempe hyggelig i hverandres selskap

13 timer siden, Vilunich skrev:

Vet du.. jeg tvilte, men må innrømme at jeg er overbevist om at dette er ekte kjærlighet etter å ha sett programmet. Petter er superforelsket og Vendela fnisete slik man kun kan være som nyforelsket ♥️

Enig. De virker lykkelige sammen og Vendela virker stikk motsatt av eksen til Petter. Jeg fulgte med på "Petter elsker Mari".  Der var det så tydelig at Petter ikke egentlig ønsket noen framtid med Mari, men er ikke i tvil om at Petter ønsker en framtid med Vendela. Ser ut som de har samme humor, kan ta ting på sparket, er like ukompliserte, kommuniserer godt, har et lyst og optimistisk syn på livet og ingen av dem ønsker barn.  De har begge vært single i flere år og jeg er sikker på at de begge har lært mye av de siste forholdene sine, og er veldig bevisst hvordan de vil ha det og hvordan de ikke vil ha det. Virker også som Petter har vokst mye siste årene. Jeg har faktisk troen på "Happy ever after." :)

Endret av emonialisa
Gjest Citronella
Skrevet

Typisk for mange her på KG; kyniske og mistenksomme.

De to er forelsket og har det veldig bra sammen. Har møtt de i et par sammenhenger og de virker å ha et behagelig og morsomt kjæresteforhold. 

Skrevet

Selvfølgelig må de lage et program om det i tillegg. Skeptisk! Viser de seg for offentligheten, så må de tåle spekulasjoner også. Spesielt to voksne som i tillegg er kjendiser, selvfølgelig må vise alle hvor "forelsket" de er. Kunne de ikke bare hatt et forhold uten å lage tv ut av det? 

• Liker 6
Skrevet

Synes ikke de passet sammen i starten i det hele tatt. Kunne ikke skjønne hvorfor de ble sammen, men nå synes jeg bare de er veldig søte sammen. Hvorfor i alle dager skulle dette være fake? :klo: Hadde de vært å kjendiser som ingen brydde seg om, så kunne jeg ha skjønt det, men tror ikke dette er et pr stunt jeg da. Virker bare veldig rart at de to skulle dra det så langt.

Gjest emonialisa
Skrevet
42 minutter siden, wintergirl skrev:

Selvfølgelig må de lage et program om det i tillegg. Skeptisk! Viser de seg for offentligheten, så må de tåle spekulasjoner også. Spesielt to voksne som i tillegg er kjendiser, selvfølgelig må vise alle hvor "forelsket" de er. Kunne de ikke bare hatt et forhold uten å lage tv ut av det? 

Har du fått inntrykk av at de ikke tåler spekulasjoner? Jeg syns de har taklet spekulasjoner veldig fint. De har sagt at det er hyggelig at så mange har engasjert seg og har bare ledd av spekulasjonene.

Tviler sterkt på at de to har henvendt seg til TV2 for å vise alle hvor forelsket de er. Er nok heller TV2 som har kontaktet dem. De to var tross alt veldig populære i "Farmen" og det er der de lærte hverandre å kjenne for så å ta steget videre. Vendela har forresten vært med i Nrk serien "Hva har du bagasjen Vendela" hvor hun fant igjen sin biologiske far i Tyrkia.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Om det er et pr-stunt eller ikke. Så virker det sykt kleint, og det bare etter å ha sett reklamen på programmet.

Skrevet
2 minutter siden, emonialisa skrev:

Har du fått inntrykk av at de ikke tåler spekulasjoner? Jeg syns de har taklet spekulasjoner veldig fint. De har sagt at det er hyggelig at så mange har engasjert seg og har bare ledd av spekulasjonene.

Tviler sterkt på at de to har henvendt seg til TV2 for å vise alle hvor forelsket de er. Er nok heller TV2 som har kontaktet dem. De to var tross alt veldig populære i "Farmen" og det er der de lærte hverandre å kjenne for så å ta steget videre. Vendela har forresten vært med i Nrk serien "Hva har du bagasjen Vendela" hvor hun fant igjen sin biologiske far i Tyrkia.

De her inne må tåle spekulasjoner  (snur på det) Det er faktisk lov å mene noe annet, selv om det er negativt for andre.  Petter har fra før et annet program som heter Petter elsker Mari og nå er det Petter og Vendela.  Driter i om TV2 har kontaktet dem. De må vel ikke dokumentere alt, eller? Skal også innrømme at jeg ikke bryr meg så mye om kjendiser generelt, og privatlivet deres følger jeg ikke med på. Så får folket kose seg med Petter og Vendela. Jeg syns det hele er flaut. 

• Liker 8
  • Opprett ny...