Gå til innhold

Når definere forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt ut i datingprosessen pleier du å snakke om "hva er vi"? Når slutter dere å date evt. andre, og når forventer du din utkårede slutter?

Anonymkode: 61712...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om dette er evldig lite hjelpsomt kan jeg bare si at det gjøres når det føles naturlig :P Når det føles som om prossessen er på det punktet.

Anonymkode: 43c28...cfa

Skrevet

Når begge er klar for det. Jeg var klar etter en mnd, han etter 4. Derfor definerte vi det etter 4, men er enige i at vi egentlig ble sammen før.

Skrevet

Jeg dater ikke folk som dater flere, så om han vil treffes igjen etter 1. date, må han kutte ut eventuelle andre. Jeg mener at man definerer seg som kjærester når man er kjærester. Altså når man føler seg som og oppfører seg som kjærester.

Anonymkode: 22c8c...ef6

• Liker 1
Skrevet

Slutter å date andre når jeg begynner å se for meg noe seriøst med fyren. Mister interessen om han dater andre. Spør om hva han ønsker i livet på nåværende tidspunkt helt i starten av dating fasen så jeg vet om han er ute etter forhold eller ikke, og spør om hva vi skal definere oss som etter 2-3 ganger med sex. At vi er eksklusive (ikke har sex med andre) bør være et minimum, men jeg gidder ikke bli holdt på gress som en pulevenninde og spør rett ut om han ser for seg å bli /være kjærester nå/nærmeste tid.

Anonymkode: b265e...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...