Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok bare 1 ml for ca 1,5 mnd siden,  fdet så bra at ut første tiden, men nå har filleren begynt å "krype" oppover og lagt seg over overleppa. Ser helt mongo ut. Koster det penger å ta hyalase? Isåfall, why??? 

Anonymkode: 1c8e5...ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møkkatelefon😠😠 Sorry skrivefeil, altså. Myr😂

Skrevet

Det er bare å google hyalase pris :vetikke: Ser ut som det koster mellom 2000 og 3000 kroner  .

Anonymkode: 99883...213

• Liker 2
Skrevet

Så man må selv betale for en feil de har gjort, fatter ikke det as. Har hørt det ikke går bort av seg heller 😭 Noen med samme problem eller som har erfart dette?

Skrevet
31 minutes ago, AnonymBruker said:

Så man må selv betale for en feil de har gjort, fatter ikke det as. Har hørt det ikke går bort av seg heller 😭 Noen med samme problem eller som har erfart dette?

Jeg fikk en klump i overleppen etter leppefillers, og betalte 500 kr for å få den fjernet. Klumpen fikk jeg riktignok fjernet på en annen klinikk enn den jeg gjorde det på fordi de ikke tok klumpen min seriøst på klinikken jeg tok filleren. 

Anonymkode: 71956...80d

Skrevet

Kan du legge inn bilde, lurer fælt på hvordan det ser ut.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en klump i overleppen etter leppefillers, og betalte 500 kr for å få den fjernet. Klumpen fikk jeg riktignok fjernet på en annen klinikk enn den jeg gjorde det på fordi de ikke tok klumpen min seriøst på klinikken jeg tok filleren. 

Anonymkode: 71956...80d

500 kr  var ikke sååå ille da, men likevel! Synes det burde vært gratis.

Det har ang klump har jeg også opplevd. Hun som tok det mente at det ikke var klump men at det kom en "hevelse" da jeg bevegde leppa, som ifølge henne alltid hadde vært der. Skal ringe til stedet jeg tok det, jeg

Skrevet

Takk for svar, forresten:)

Skrevet
8 timer siden, Forundret.. skrev:

Kan du legge inn bilde, lurer fælt på hvordan det ser ut.

Du kommer til å bli enda mer forundret etter bilde😜

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å bli enda mer forundret etter bilde😜

Kanskje det :laugh:

Skrevet

Jeg fikk en klump, men fikk fjernet den gratis av samme behandler som ga meg juvederm i utgangspunktet. Seriøse aktører fikser "problemene". Og forresten, drit i de gamle kjerringene som er så forutsinntatte at de ikke kan forstå at fillers har blitt langt mer vanlig idag. De forstår gjerne heller ikke at det er ulike grunner til at man tar de. Som korrigering av arr, hareskår, skjevheter, gjentatte munnsår eller ikke-eksisterende lepper. Ikke alle som tar fillers ønsker seg gigalepper. 

Jeg tok for eksempel fillers da jeg har veldig skjeve lepper. Når jeg smiler, så smiler jeg veldig med ene siden og ikke med andre. Juvederm fikset det :-) Jeg hadde også et arr etter en ulykke for noen år siden, som ikke lenger er synlig.

Anonymkode: 92012...e51

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer og svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en klump, men fikk fjernet den gratis av samme behandler som ga meg juvederm i utgangspunktet. Seriøse aktører fikser "problemene". Og forresten, drit i de gamle kjerringene som er så forutsinntatte at de ikke kan forstå at fillers har blitt langt mer vanlig idag. De forstår gjerne heller ikke at det er ulike grunner til at man tar de. Som korrigering av arr, hareskår, skjevheter, gjentatte munnsår eller ikke-eksisterende lepper. Ikke alle som tar fillers ønsker seg gigalepper. 

Jeg tok for eksempel fillers da jeg har veldig skjeve lepper. Når jeg smiler, så smiler jeg veldig med ene siden og ikke med andre. Juvederm fikset det :-) Jeg hadde også et arr etter en ulykke for noen år siden, som ikke lenger er synlig.

Tusen takk for fint og betryggende svar:)) Skal ringe dem og høre, håper jeg er like heldig som deg😊 Og nei, har ikke gigalepper at all. Tviler på at noen som ser meg på gata legger merke til det. Men problemet nå er som sagt at det har kommet over overleppa, og da har det blitt litt mer synlig/stygt. Å, så deilig at du har fått det fikset da! 

Skrevet

Her kommer bilde @ForundretPrøvde å anonymisere på min proffe måte😉 Her ser det at overleppa har "bretta" seg og ser hovent ut. Typisk fillerleppe😩😬 Fader så styyyygt as. 

Screenshot_2017-09-06-19-42-50.png

Skrevet

@Forundret.. pølsefingrene mine er noe irriterende 😭

Skrevet

Oi, oi, oi. Dette var slett arbeid....

Ts, ta kontakt med klinikken din. De må da kunne hjelpe deg med hyalase. 

Legger ved et bilde av mine lepper. Er 8 mnd siden jeg tok Juvederm. Har et lite arr i midten av øvre leppe, som ikke lengre er synlig. I tillegg var leppene mine skjeve, spesielt når jeg smilte. Fortsatt litt skjev når jeg smiler, men leppene er like fyldige på høyre og venstre side.

IMG_3959.JPG.e5ccff150eab4dc51defe61ecee80ef9.JPG

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, oi, oi. Dette var slett arbeid....

Ts, ta kontakt med klinikken din. De må da kunne hjelpe deg med hyalase. 

Legger ved et bilde av mine lepper. Er 8 mnd siden jeg tok Juvederm. Har et lite arr i midten av øvre leppe, som ikke lengre er synlig. I tillegg var leppene mine skjeve, spesielt når jeg smilte. Fortsatt litt skjev når jeg smiler, men leppene er like fyldige på høyre og venstre side.

IMG_3959.JPG.e5ccff150eab4dc51defe61ecee80ef9.JPG

Shit det der var sjuuukt fint!!! Helt noe annet mine kan man si ja😩

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du tok det e51?

Skrevet
On 30.8.2017 at 0:57 PM, AnonymBruker said:

Uten å vite hvordan du ser ut og hvordan leppene dine er, så tror jeg at du var svært sjarmerende med et skjevt smil. Jeg hadde unngått fillers selv :)

Skrevet

I klinikken jeg jobber gir vi selvfølgelig hyalase til pasientene som er kunder hos oss. Vi tar betalt for av kunder som har vært hos andre. Men ikke så mye som 2-3000. 

Anonymkode: 5d776...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...