Gjest Lady76 ikke innl. Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Her er link http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/15/420351.html
Gjest Bellatrix Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Jeg venta på det! ah... Det gjorde du vel...
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #4 Skrevet 15. januar 2005 Ja det er veldig kult. Nå føler jeg meg enda tryggere i min egen by.... :evil: arghh..
Fakse Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Hadde du følt deg mer eller mindre trygg om voldtektsmannen hadde vært norsk?
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Dette burde ikke være på aktuelle saker, slike saker har ikke lenger nyhetsverdi fordi det skjer så ofte.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Voldsomt så travelt noen har det med å spre fremmedfrykt. Folk har blitt kastet ut av forumet for slike ting før.
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #8 Skrevet 15. januar 2005 Voldsomt så travelt noen har det med å spre fremmedfrykt. Folk har blitt kastet ut av forumet for slike ting før. Beste måten å kontrollere frykten er å konfrontere den vet du. Litt oversensitiv?
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #9 Skrevet 15. januar 2005 Kanskje det, men jeg kan ikke forstå dette på annen måte. Du kan heller ikke bruke forumet for å drive ensidig meningspåvirkning, for eksempel gjennom konsekvent å sverte en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase.
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #10 Skrevet 15. januar 2005 Nøkkelordet der er konsekvent. Siden hun er en ny bruker så ser jeg det ikke som konsekvent ennå. Jeg fikk advarsel på grunnlag av den regelen fordi jeg skrev en del tråder om islam, grunnen var altså at det var for mye så det ble oppfattet av moderator som en "kampanje". Sånn som jeg ser regelen kan man godt diskutere emnet hvis man holder seg innenfor en grense og også er aktiv i andre diskusjoner.
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #11 Skrevet 15. januar 2005 Kaste meg ut? Så ytringsfriheten er ikke gjeldene for meg? Ok, jeg trenger ikke snakke mer om den saken hvis det ikke er lov. Jeg visste ikke det. Viser bare fakta. http://www.stavangeravisen.no/art.asp?art=9467 Utlendinger voldtar mest.. Fatter bare ikke at Norge gidder å slippe inn disse som har et så forskrudd kvinnesyn. Men hvis det ikke er lov å diskutere det, så skal jeg holde det for meg selv Blir bare så forbanna at dette er takken. Stakkars jente, hun har fått ødelagt livet sitt pga en idiotisk politikk... Så man får heller skylde på Norge...
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #12 Skrevet 15. januar 2005 Kaste meg ut? Så ytringsfriheten er ikke gjeldene for meg? Nei i grunn ikke. Dette forumet er kvinneguidens eiendom så de kan bestemme hvilke regler som gjelder her. Ytringsfriheten betyr bare at du står fritt til å lage en side hvor folk kan diskutere det tema du vil.
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #13 Skrevet 15. januar 2005 Nei i grunn ikke. Dette forumet er kvinneguidens eiendom så de kan bestemme hvilke regler som gjelder her. Ytringsfriheten betyr bare at du står fritt til å lage en side hvor folk kan diskutere det tema du vil. Ok.. Men da skal jeg holde tankene mine for me selv
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #14 Skrevet 15. januar 2005 Nei ikke gjør det. Ikke bry deg om de oversensitive, så lenge innlegget ditt ikke har blitt slettet har du ikke gjort noe galt i forhold til reglene. Det er gøy å skrive ting som mange er uenig i :-)
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #15 Skrevet 15. januar 2005 Ok.. Men da skal jeg holde tankene mine for me selv Ja, gjør det. Reagerer du like sterkt når etniske nordmenn voldtar? Hva med svensker? Eller briter? Det er ikke slik at alle, ikke en gang de fleste, innvandrere voldtar. Eller raner. Eller dreper. Men det er du kanskje ikke villig til å innse?
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #16 Skrevet 15. januar 2005 Nei ikke gjør det. Ikke bry deg om de oversensitive' date=' så lenge innlegget ditt ikke har blitt slettet har du ikke gjort noe galt i forhold til reglene. Det er gøy å skrive ting som mange er uenig i :-)[/quote'] sant nok.Ikke rart det er mer fremmedfrykt enn før. De skaper det selv. Det er DE som gjør folk til rasister. En venninne av meg ble overfallt, og nesten voldtatt, og det satte støkk i både henne og meg.. Blir bare så :evil: på at de kommer her å gjør som de vil! Hvorfor sendes de ikke ut av landet når de begår en forbrytelse. Han som overfallt venninna min (utlending yes) fikk nesten ikke fengsel, og er ennå her i byen. Hva gjør han her??
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #17 Skrevet 15. januar 2005 Det er ikke slik at alle' date=' ikke en gang de fleste, innvandrere voldtar. Eller raner. Eller dreper. Men det er du kanskje ikke villig til å innse?[/quote'] For det første har hun ikke sagt alle, du liker stråmenn ser jeg. For det andre vil hun kanskje være villig til å innse det hvis du i stedet for å rope sensur forsøker å argumentere.
Gjest Valhalla Skrevet 15. januar 2005 #18 Skrevet 15. januar 2005 sant nok.Ikke rart det er mer fremmedfrykt enn før. De skaper det selv. Det er DE som gjør folk til rasister. Husk du er ikke rasist hvis du ser innvandringens negative konsekvenser. Det er lenge siden det gikk av moten å hevde det. Fremmedfrykt er også nytale som brukes som hersketeknikk, slike ord bør ignoreres og ikke brukes.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #19 Skrevet 15. januar 2005 Oslo har 18 prosent utlendinger,de står for 50 pr av voldtektene som er innnmeldt av de er 23 pr av arabisk halvøy,tyrkisk,iransk opprinnelse...
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #20 Skrevet 15. januar 2005 ”Man kan ikke skylde på innvandrerne hele tiden”. Nei, det kan man faktisk ikke gjøre. Det man derimot kan gjøre, er å praktisere den innvandrerstoppen vi har i dag. Det norske samfunn kan ikke klare å integrere de som allerede er her og da kan man ikke fortsette å ta inn flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå