Gå til innhold

Noen som har ombestemt seg angående det å ikke få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ombestemt seg angående det å ikke få barn? Hva gjorde at dere ombestemte dere?

Anonymkode: b1628...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe ønske om barn. Men så traff jeg en mann som jeg plutselig kunne se for meg å ha en familie med, barn og alt. Vet ikke hvorfor jeg ombestemte meg :) Det var vel et tilfelle av "ønsker ikke barn med hvem som helst" på en måte. :P 

Anonymkode: 3f277...dbf

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg ombestemte jeg egentlig ikke. Det var vel heller følelsen av å ikke ha en såkalt gyldig grunn til å ta abort som gjorde at jeg faktisk sitter her og er mor i dag.

Men jeg angrer ikke på å ha fått barnet mitt :)

Anonymkode: ba2b2...1c2

Skrevet

Jeg ombestemte meg egentlig ikke - men ble uplanlagt gravid. Har alltid tenkt at jeg selvsagt skulle ta abort, men når jeg satt der med to streker på testen var abort helt plutselig det siste jeg ville og aldri i livet om jeg skulle skade dette vesenet :P helt merkelig... Mannen ble veldig glad da, han hadde innerst inne lyst på barn (noe jeg fant ut etter jeg ble gravid)

Anonymkode: 25232...5c7

Skrevet

Om noen flere har erfaringer ønsker jeg gjerne å høre. 

Anonymkode: b1628...59b

Skrevet

Nei, jeg ble tvert imot sikker på at barn er helt feil. Vi kan ikke en gang garantere en bærekraftig fremtid . Vi etterlater en søppelplanet med klima- og overbefolkninsproblemer til de neste generasjonene. Samt at baran må vokse opp i en norsk søppelskole med et labert helsevesen som liker å se på pasientene sine som hypoekondere med psykiske problemer og lar dem gå med fysisk sykdom i årevis. I tillegg så velger gjerne de mest intelligente å ikke få abrn, så egne barn måtte i tillegg vokse opp med amøber

Kunne vurdert adopsjon/ foster da

Anonymkode: 8d48e...491

Skrevet

Jeg tenkte i grunn aldri at jeg ville ha barn. Likte barn og være med de , passe de osv, men egne barn lå laaangt fremme. 

Såe... møtte min kjære , nå har vi 4 😅 Han hadde ei jente fra før og vi fikk tre sammen på 10 år😉 

Elsker det! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg ble tvert imot sikker på at barn er helt feil. Vi kan ikke en gang garantere en bærekraftig fremtid . Vi etterlater en søppelplanet med klima- og overbefolkninsproblemer til de neste generasjonene. Samt at baran må vokse opp i en norsk søppelskole med et labert helsevesen som liker å se på pasientene sine som hypoekondere med psykiske problemer og lar dem gå med fysisk sykdom i årevis. I tillegg så velger gjerne de mest intelligente å ikke få abrn, så egne barn måtte i tillegg vokse opp med amøber

Kunne vurdert adopsjon/ foster da

Anonymkode: 8d48e...491

:troest:

Skrevet

Ombestemte meg når jeg traff en mann jeg kunne tenke meg å få barn med. Nå har vi 3. 😊

Anonymkode: 2a9aa...881

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...