Gå til innhold

Nok en liker han meg, hva skal jeg gjøre tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet på tinder, snakket litt der, ble venner på facebook og snap. Har fått masse random snap av han siden (to uker siden vi matchet). Jeg vil igrunnen gjerne møte han, for hvis jeg ikke liker han eller han meg er det bare waste å snappe hverandre egentlig. I helgen så spurte han om jeg ville bort på en fest han var på siden han ville møte meg og jeg virket grei. Jeg sa at vi kunne møtes en annen gang heller. (var sent, han var full, jeg kjente ingen der osv.) Spurte i en litt spøkefull tone dagen etter om når vi skulle på date. Fikk bare til svar nei si det. 

Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ta det fra der 😛 vil ikke virke desperat og masete,  men virker som han er litt treg. Virker som han er litt interessert iom at han sender mye snap til meg. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å snappe noen jeg ikke var interessert i. 

Bør jeg være direkte, eller bare vente å se om han spør? Han har sagt at han vil finne ei å dele livet med. 

Anonymkode: 6cb35...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne var enkel. Send han en mld, snap e.l. og foreslå et tidspunkt. Han har alletede prøvd, du burde fulgt opp hans "nei si det" med "hva med xdag kl x?" Ville tippe han bare var litt mer modig på fest enn edru 😉

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, niledh skrev:

Denne var enkel. Send han en mld, snap e.l. og foreslå et tidspunkt. Han har alletede prøvd, du burde fulgt opp hans "nei si det" med "hva med xdag kl x?" Ville tippe han bare var litt mer modig på fest enn edru 😉

Okei, så det var ikke et snilt svar på at han egentlig ikke ville når han sa nei si det? Tenker også at han kanskje ikke helt vet hva han sa når han var beruset på fest. Men ja, må nok bare spørre om en spesifikk dag. 

Skrevet

Denne var enkel. Han er ikke spesielt interessert i deg. For han er du bare en (av sannsynligvis mange) jente fra tinder. At han bare har foreslått å treffes når han har vært full og på fest vitner om at han bare vil ha fyllesex med deg. Når han svarer noe så frekt og avvisende som "nei si det" når du spør han om når dere skal møtes så er det ikke noe som haster for han akuratt, han vil gjøre det når det passer seg og det er når han er full og kåt og ikke har noen andre å sikre seg med den kvelden.

Det der hadde jeg ikke giddet.

Vil også bare gi deg et tips om å ikke legge til personer du ikke har møtt flere ganger face to face på snap og facebook.

Mange bruker tinder som tidsfordriv, og du kan føle at de er interessert i å bli kjent med deg som person når du får de på andre sosiale medier, men sannheten er at de kun skal se flere bilder av deg og åle seg inn på deg til å tro du er ett hakk videre med de, mens det de egentlig driver med er komfortabel egoboosting og flørt fra sofakroken og har null planer eller ønsker om noe som helst seriøst.

Anonymkode: cc0fe...d8c

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne var enkel. Han er ikke spesielt interessert i deg. For han er du bare en (av sannsynligvis mange) jente fra tinder. At han bare har foreslått å treffes når han har vært full og på fest vitner om at han bare vil ha fyllesex med deg. Når han svarer noe så frekt og avvisende som "nei si det" når du spør han om når dere skal møtes så er det ikke noe som haster for han akuratt, han vil gjøre det når det passer seg og det er når han er full og kåt og ikke har noen andre å sikre seg med den kvelden.

Vil også bare gi deg et tips om å ikke legge til personer du ikke har møtt flere ganger face to face på snap og facebook.

Mange bruker tinder som tidsfordriv, og du kan føle at de er interessert i å bli kjent med deg som person når du får de på andre sosiale medier, men sannheten er at de kun skal se flere bilder av deg og åle seg inn på deg til å tro du er ett hakk videre med de, mens det de egentlig driver med er komfortabel egoboosting og flørt fra sofakroken og har null planer eller ønsker om noe som helst seriøst.

Ja, har møtt flere gjennom tinder, men er litt vanskelig å se situasjonen når man er oppi den selv. Fort å bli usikker. 

Det er jo helt greit at han har andre tinderjenter han snapper med, regnet med det egentlig. Har jo ikke møtt han engang så kan ikke akkurat kreve at han ikke har kontakt med andre jenter. Skriver jo også med andre selv. 

Enten så stemmer det det du sier, eller så er det andre scenarioet at han er litt tinderjomfru, altså at han ikke har møtt noen derfra før og er kanskje ikke så veldig frempå. Han er typisk bygdegutt og ikke noe sånn dra på kafedate type. Han sier jo at han er på utkikk etter noe seriøst, om det hadde vært sex så pleier jo alle (hvertfall de jeg har snakket med) på tinder å bare si det som det er. Hvorfor lyve liksom? Var forresten meg som spurte om face eller snap. Skulle aldri foreslått snap egentlig for jeg er virkelig ikke fotogen der og hater å ta bilde av meg selv. Haha huff. 

Nei, vet søren ikke. Han er den eneste interessante på tinder egentlig. Får enten la være å snappe han tilbake eller spørre mer direkte om hva han tenker. 

Skrevet

"nei si det". Her er det bare å gå videre før du investerer mer. Han er på ingen måte interessert i noe forhold.

Anonymkode: 8a385...539

• Liker 1
Skrevet

"Virker som han er litt interessert iom at han sender mye snap til meg. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å snappe noen jeg ikke var interessert i. "

Forskjellen er jo at du er interessert i forhold, han er interessert i uforpliktet sex. Koster ikke mye å sende noen snapper til jenter for å holde de varme til helgen.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Virker som han er litt interessert iom at han sender mye snap til meg. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å snappe noen jeg ikke var interessert i. "

Forskjellen er jo at du er interessert i forhold, han er interessert i uforpliktet sex. Koster ikke mye å sende noen snapper til jenter for å holde de varme til helgen.

Men hvordan vet du det? Han sier jo at han vil finne noen å dele livet med.

• Liker 1
Skrevet
34 minutes ago, AnonymBruker said:

Men hvordan vet du det? Han sier jo at han vil finne noen å dele livet med.

Det er hvertfall åpenbart ikke deg. "Nei si det" som svar på når dere skal møtes er så avisende det kan få blitt. Hes just not that into you!

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er hvertfall åpenbart ikke deg. "Nei si det" som svar på når dere skal møtes er så avisende det kan få blitt. Hes just not that into you!

Eler kanskje han mener det er TS sin tur til å være litt frempå siden han allerede har prøvd å invitere, men fikk avslag? Kanskje han legger ballen lit hos hun slik at det er opp til hun å vise at hun faktisk er interessert i han? Eller mener du at det (som vanlig med kvinner) alltid skal være opp til mannen dette med initiativet? For jeg skjønner godt at man ikke blir spesielt keen hvis folk er så tafatt som det du fremstår her.

Anonymkode: 16783...281

Skrevet

Har egentlig konkludert med at det kan være begge deler. Jeg møtte eksen min gjennom tinder. Han var også veldig sånn masse random snapper hele tida fyr. Trodde ikke han heller likte meg, for han sendte miksede signaler og virket ikke alltid så keen, var veldig treg osv. Men så ble vi sammen til slutt og han ble veldig forelsket. 

Får heller prøve å ta det med ro og bare se hva som skjer. Har uansett ikke tenkt å bare hooke med han. Vi bor 4 mil unna hverandre så er litt tiltak å møtes uansett. 

Ts 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

enig. " nei, si det" høres ut som en gammel flamme av min.. tøff på fylla men helt håpløs edru

Anonymkode: dcee1...2bd

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Eler kanskje han mener det er TS sin tur til å være litt frempå siden han allerede har prøvd å invitere, men fikk avslag? Kanskje han legger ballen lit hos hun slik at det er opp til hun å vise at hun faktisk er interessert i han? Eller mener du at det (som vanlig med kvinner) alltid skal være opp til mannen dette med initiativet? For jeg skjønner godt at man ikke blir spesielt keen hvis folk er så tafatt som det du fremstår her.

Anonymkode: 16783...281

Nei, ingen seriøs mann inviterer kun til treff når han er full og spør om hun vil bli med på fest.

En hver oppegående mann skjønner at det er dårlig setting. 

Hun tok jo ballen og spurte når de skulle møtes igjen (ergo når det passet for han) og han ga ikke noe svar, han er bare ikke interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...