AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg har kjøpt en exfoliant/skrubb og lurer på hvordan jeg skal bruke den. Bør jeg først rense ansiktet med rensevann, deretter bruke varmt vann på huden og så skrubbe produktet inn i huden med fingrene i sirkulære bevegelser? Hvor lenge bør jeg skrubbe, og hvor lenge bør produktet sitte på før jeg skyller det av igjen? Hva er forresten forskjellen på skrubb, exfoliant og peeling? Anonymkode: 275ec...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. august 2017 #2 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Først fjerne all sminke og rense huden. Massere skrubben inn i huden med sirkelbevgelser i ca 3-5 minutter, unngå rundt munn og øyne, peel godt med neseroten, det kan det samle seg mye gugg. Skyll masse med lunkent vann, så kaldt vann, så tonic, klapp huden tørr så serum, øyekrem og ansiktskrem. Ferdig. Peeling, scrub og exfoliant er mer eller mindre det samme. Endret 29. august 2017 av Antoinette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #3 Del Skrevet 29. august 2017 2 hours ago, Antoinette said: Først fjerne all sminke og rense huden. Massere skrubben inn i huden med sirkelbevgelser i ca 3-5 minutter, unngå rundt munn og øyne, peel godt med neseroten, det kan det samle seg mye gugg. Skyll masse med lunkent vann, så kaldt vann, så tonic, klapp huden tørr så serum, øyekrem og ansiktskrem. Ferdig. Peeling, scrub og exfoliant er mer eller mindre det samme. Takk for svar! TS Anonymkode: 275ec...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå