Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei :) Jeg er naturlig mørk blond men farger håret mørk brunt hos frisør ca en gang i måneden eller hver andre måned. Problemet mitt er bare at jeg ønsker det skikkelig mørkt og kaldt, men opplever dessverre at bare etter to uker blir fargen lys brun og litt rødlig. Og jeg har ikke lyst å bruke så mye penger på frisør, så det jeg lurer på er om jeg skal ta sjansen å hjemmefarge det?

Har nemlig gjort det noen ganger tidligere, og da har jeg fått helt sinnsykt grønnskjær.. Men da har jeg tatt det direkte i mitt blonde hår, og det har jeg jo skjønt nå at det bør man ikke gjøre. Men nå er jo håret mitt lys brunt med allerede litt rødskjær, så lurer på om det da hadde gått å farget det mørkt hjemme uten å få grønnskjær? For vil heller ha det lys brunt noen uker enn mørk brunt med grønnskjær, men skulle så gjerne ønske å ha det helt mørkt hele tiden,  uten å måtte gå til frisør hver andre uke.

Noen med erfaring? 

Beklager om det ble litt rotete, dårlig på å forumulere meg :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer dette med flere ulike frisører som farger håret ditt? 

Det er helt vanlig at fargen er mer mørk og intens rett etter hårfarging, men at det blir slik etter to uker høres jo ganske merkelig ut. 

Anonymkode: 4d12c...296

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mørk blond som deg og farger håret mørkt. Jeg bruker Casting creme gloss 400 Hårfargen bli akkurat slik som fargen på boksen, og holder seg slik. Jeg farger etterveksten ca hver 4-6 uke. og tar lengdene litt sporadisk. Blir vel kanskje hver 8. måned eller noe slikt. Ikke ofte i alle fall :) 

Anonymkode: f2742...2ac

Skrevet

Det går også an å bruke litt maskara i hårrøttene de dagene man skal noe spesielt. Da skjuler man de lyse røttene. Viktig å ikke bruke for mye maskara, da! 

Anonymkode: bc14c...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...