AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Hvilke lønns muligheter vil jeg ha i det offentlige med to fullførte bachelorgrader og tilleggsutdanning (30stp)? Ser for meg å ta en master i Helseinformatikk etter fullført studie og 2 år i jobb. Jeg er opptatt av å ha gode kort på hånden mtp lønn, på tross av at jeg utdanner meg innenfor helse. Anonymkode: c145e...8c8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Du blir lønnet etter stillingsbenevnelse oftere enn lengde på studier/mengden utdanning. Krever stillingen bachelor får du betalt for det, krever den videreutdanning får du betalt for det, du kan ikke regne med å få masse ekstra når stillingen ikke har krav om det. Anonymkode: 32199...67d 2
JackIost Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 (endret) Innen helse i det offentlige blir det vel ikke så mye lønn å snakke om, med mindre man er lege eller leder med mye ansvar og masse folk under seg Endret 30. august 2017 av JackIost
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 1 hour ago, JackIost said: Innen helse i det offentlige blir det vel ikke så mye lønn å snakke om, med mindre man er lege eller leder med mye ansvar og masse folk under seg Enig med dette. Skal man ha god lønn i det offentlige innenfor helse bør man være lege, medisinsk fysiker/siving eller lande en lederstilling. Anonymkode: 561dc...8cd
BeautyBox Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Du får nok ikke lønn for to bachelorgrader. Men har du f.eks videreutdanning eller master så får du lønn for det, dersom stillingen krever denne utdanningen. Har selv en masse utdanning og kan ikke regne med å få lønn for alt. Men man stiller jo sterkt som arbeidssøker 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 Er mest dette med videreutdanning jeg tenker på. Hvor mye videreutdanning må jeg ta, for at det skal gi uttelling. Er det i det hele tatt mulig å tallfeste? Jeg gjør dette først og fremst for å bli attraktiv og bommet i første runde. Anonymkode: c145e...8c8
BeautyBox Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mest dette med videreutdanning jeg tenker på. Hvor mye videreutdanning må jeg ta, for at det skal gi uttelling. Er det i det hele tatt mulig å tallfeste? Jeg gjør dette først og fremst for å bli attraktiv og bommet i første runde. Anonymkode: c145e...8c8 Det kommer nok helt an på hvilken utdanning du tar og hvilken stilling det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå