Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er i dag 4-5 dpo og har helt sinnsykt vondt i magen. Er over en uke til ikm.. noen som opplever menssmerter så tidlig? Er så vondt at jeg måtte krabbe opp trappen, og på jobb måtte jeg krype sammen flere ganger når de værste bølgesmertene kom..

Anonymkode: e8cf3...5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er i dag 4-5 dpo og har helt sinnsykt vondt i magen. Er over en uke til ikm.. noen som opplever menssmerter så tidlig? Er så vondt at jeg måtte krabbe opp trappen, og på jobb måtte jeg krype sammen flere ganger når de værste bølgesmertene kom..

Ikke opplevd i forbindelse med mensen og ikke med graviditet (så tidlig altså, både når det kommer til mens eller graviditet). Kanskje det er mageknip eller luft?

Anonymkode: ef504...144

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke opplevd i forbindelse med mensen og ikke med graviditet (så tidlig altså, både når det kommer til mens eller graviditet). Kanskje det er mageknip eller luft?

Det er så vondt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg!! Men hvis dette er menssmerter betyr jo det at mensen forbereder seg allerede? Da har vel heller ikke egget tenkt å feste seg, for det bruker vel rundt 7 dager? 

HI

Skrevet

Så vondt som du beskriver ville jeg nok sjekket om det ikke var noe annet. Luftsmerter, endometriose, betennelse, cyster ect.

Anonymkode: cb4b0...530

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så vondt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg!! Men hvis dette er menssmerter betyr jo det at mensen forbereder seg allerede? Da har vel heller ikke egget tenkt å feste seg, for det bruker vel rundt 7 dager? 

HI

Må si som en annen bruker her; høres ut som andre smerter enn det man har ved mensen og eggløsning  (og festing av egg). 

Om det enda er så vondt at du må krype rundt så må du nesten kontakte lege.

Skrevet

Tipper en sprukket cyste jeg :) 

menssmerter får man ikke før du nærmer deg mensen hvis det er graviditet, og skal ikke være så vondt som du beskriver det heller :) 

Anonymkode: f9087...605

Skrevet

Fikk positiv eggeløsningstest i dag! Kan det virkelig ha vært smerter ifm eggeløsning? 

Skrevet

Kan jo ha vært en eggløsningscyste som sprakk. 

Anonymkode: cb4b0...530

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk positiv eggeløsningstest i dag! Kan det virkelig ha vært smerter ifm eggeløsning? 

Ikke vanlig eggløsning, men som over sier, noen ganger får en cyster og det kan være veldig vondt når de sprekker/er på sitt største og presser på.

Anonymkode: b912f...ac5

Skrevet
På ‎29‎.‎08‎.‎2017 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Vet ikke hva alle disse forkortelsene er ... Men jeg fant ihvetfall ut om min graviditet ved enorme menssmerter.... Jeg hadde så vondt i bølger at jeg kjøpte varmeflaske og la på magen, gikk turer midt på natta for å se om det hjalp osv osv...  ( trening er det eneste som hjelper mot menssmerter hos meg, så jeg var på gymmen hver dag også..) bestilte til slutt legetime etter ei uke med dette, tippet jeg hadde fått cyste eller endometriose, men neida.. jeg var 5 uker på vei... Fikk ei frisk tuppe. Tipper det var egget som gravde seg godt ned  <3

Skrevet

Jeg får også fryktelige smerter ved eggløsning. Krabber selv. Må ligge i fosterstilling. Så ja, det kan man absolutt ha. Vært utredet his gyn. Noen får dessverre slike smerter ( mulig det er cyster som sprekker samtidig). 

Anonymkode: 974bb...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...