Gå til innhold

Fikk innvilget støtte i dag - Når klokken kommer pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig ble det registrert fra lånekassens side at jeg hadde betalt semesteravgift. Står at utbetalingen skal skje i dag 29.august. Jeg har likevel ikke mottatt penger enda og lurer på når dette vanligvis kommer? 

Anonymkode: bd415...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen sannsynligvis. 

Anonymkode: 11af9...43e

Skrevet

I morgen. Er ikke sikkert de fikk kjørt utbetalingen tidlig nok. Evt så kan det komme rett over midnatt. 

Anonymkode: 8ed17...cc6

• Liker 1
Skrevet

OPPDATERING: Jeg fikk ikke pengene mine inn på konto i går. De er heller ikke der nå. Til forskjell fra i går står det nå at pengene mine ''er utbetalt'' og neste utbetaling vil bli i september. Riktig kontonummer er oppført. Men jeg har enda ikke fått inn noe penger. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

OPPDATERING: Jeg fikk ikke pengene mine inn på konto i går. De er heller ikke der nå. Til forskjell fra i går står det nå at pengene mine ''er utbetalt'' og neste utbetaling vil bli i september. Riktig kontonummer er oppført. Men jeg har enda ikke fått inn noe penger. 

Jeg opplevde også dette, pengene mine var på konto ca. rundt klokken 13. Så sjekk da :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det står at det kan ta to-tre dager før de er på mottakers konto. Leste det i går, sjekket på Lånekassens sider for sønnen min.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overføringen mellom bankene tar jo litt tid da. 

Anonymkode: 11af9...43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...