AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 I dag tidlig ble det registrert fra lånekassens side at jeg hadde betalt semesteravgift. Står at utbetalingen skal skje i dag 29.august. Jeg har likevel ikke mottatt penger enda og lurer på når dette vanligvis kommer? Anonymkode: bd415...904
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 I morgen sannsynligvis. Anonymkode: 11af9...43e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 I morgen. Er ikke sikkert de fikk kjørt utbetalingen tidlig nok. Evt så kan det komme rett over midnatt. Anonymkode: 8ed17...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 OPPDATERING: Jeg fikk ikke pengene mine inn på konto i går. De er heller ikke der nå. Til forskjell fra i går står det nå at pengene mine ''er utbetalt'' og neste utbetaling vil bli i september. Riktig kontonummer er oppført. Men jeg har enda ikke fått inn noe penger. Anonymkode: bd415...904
Aloy Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: OPPDATERING: Jeg fikk ikke pengene mine inn på konto i går. De er heller ikke der nå. Til forskjell fra i går står det nå at pengene mine ''er utbetalt'' og neste utbetaling vil bli i september. Riktig kontonummer er oppført. Men jeg har enda ikke fått inn noe penger. Anonymkode: bd415...904 Jeg opplevde også dette, pengene mine var på konto ca. rundt klokken 13. Så sjekk da 1
Million Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: OPPDATERING: Jeg fikk ikke pengene mine inn på konto i går. De er heller ikke der nå. Til forskjell fra i går står det nå at pengene mine ''er utbetalt'' og neste utbetaling vil bli i september. Riktig kontonummer er oppført. Men jeg har enda ikke fått inn noe penger. Anonymkode: bd415...904 Det står at det kan ta to-tre dager før de er på mottakers konto. Leste det i går, sjekket på Lånekassens sider for sønnen min.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: OPPDATERING: Jeg fikk ikke pengene mine inn på konto i går. De er heller ikke der nå. Til forskjell fra i går står det nå at pengene mine ''er utbetalt'' og neste utbetaling vil bli i september. Riktig kontonummer er oppført. Men jeg har enda ikke fått inn noe penger. Anonymkode: bd415...904 Overføringen mellom bankene tar jo litt tid da. Anonymkode: 11af9...43e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå