Gjest Belmonia Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Kjæresten min har bursdag neste uke, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Forholdet er veldig ferskt - har kun vært sammen i 6 uker - så jeg synes ikke det er riktig å bruke en formue på dette. Allikevel vil jeg gjerne gi ham en ting som viser at jeg er såååååååååå forelsket i ham SÅ - hva gir jeg? (Han blir 42 år.)
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Din favoritt- aftershave. Eller hans.....
lizzy x Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 en god flaske vin eller egentlaget "massasjekort" på et par timer...har han noen hobbyer? liker han å lese?
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #4 Skrevet 15. januar 2005 Spør hvilken type kake han liker best - og bak den.
Cata Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 En god flaske vin må jo være en bra ide (hvis han liker vin, altså). Det er en fin presang men samtidig ikke altfor personlig. Men du synes kanskje det blir litt for lite personlig?
Catzy Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 En liten MP3-spiller som du fyller opp med sanger som betyr noe for deg, og ham. (Hvis du har funnet ut hva han liker.) Menn liker dimper, så her kan du gi noe nyttig, med en personlig tvist. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå