Gjest Cocosa Skrevet 29. august 2017 #1 Del Skrevet 29. august 2017 Er det nødvendig? Hører ulike erfaringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Del Skrevet 29. august 2017 Noen sverger til det, andre har ikke behovet i det hele tatt Vanskelig å vite på forhånd. Jeg syntes det bare ble klønete og støttet heller opp med vanlige puter. Anonymkode: 4c1db...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 29. august 2017 #3 Del Skrevet 29. august 2017 For noen ja, for andre nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Del Skrevet 29. august 2017 Nei, brukte en vanlig pute heller. Ammeputa var så stor og uhåndterbar at jeg bare ble lei. Anonymkode: 0b4b3...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 29. august 2017 #5 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg brukte ammepute. Nødvendig og nødvendig... den var til glede. Og er det nå fortsatt mange år etter. En kjekk liten "sacco-sekk" i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 29. august 2017 #6 Del Skrevet 29. august 2017 Ammepute reddet min amming. Brukte Cosyfix! Du kan alltids skaffe dette etter fødselen, men neste gang tar jeg den med på fødestua! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 29. august 2017 #7 Del Skrevet 29. august 2017 4 minutter siden, Mistymya skrev: Ammepute reddet min amming. Brukte Cosyfix! Du kan alltids skaffe dette etter fødselen, men neste gang tar jeg den med på fødestua! Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #8 Del Skrevet 29. august 2017 35 minutter siden, Mistymya skrev: Ammepute reddet min amming. Brukte Cosyfix! Du kan alltids skaffe dette etter fødselen, men neste gang tar jeg den med på fødestua! Jeg hadde med min cozyfix på sykehuset andre gangen, angrer ikke! Anonymkode: 17f35...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 29. august 2017 #9 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg brukte cozyfix til ammingen var på plass! Etter det puter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 29. august 2017 #10 Del Skrevet 29. august 2017 6 timer siden, Cocosa skrev: Er det nødvendig? Hører ulike erfaringer.. jeg tror det er nødvendig, hvis man har tvillinger. Med bare en liten baby, kan man like godt bruke vanlige puter :D Personlig ville jeg heller brukt pengene mine på et bæresjal, som også kan tjene til å fremme ammingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #11 Del Skrevet 29. august 2017 For min del var det helt nødvendig. Brukte Cosyfix og var stort sett veldig fornøyd med den. Likte at den var flat og fast slik at baby ikke skled ned mellom puta og magen min - det skjedde når jeg brukte "vanlige" ammeputer. Å støtte opp med sofaputer etc funket ikke for meg. Eneste minuset med Cosyfix var at den var så høy: jeg har pupper som henger, og dermed kom baby for langt opp i forhold til brystet. Denne gangen har jeg kjøpt My brest friend, den er litt lavere (og også mindre og lettere) men fremdeles flat og fast - er spent på hvordan det blir. Men som flere sier: det er vanskelig å spå behovet på forhånd. Kanskje du kan låne av noen du kjenner eller kjøpe brukt? Kjedelig å bruke masse penger hvis det viser seg at man ikke trenger det. Anonymkode: 9fbc0...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #12 Del Skrevet 30. august 2017 Googlet cozyfix, og herregud for noen priser, da! Brukte dere virkelig en tusenlapp på en sånn pute??? Da bruker jeg heller vanlige sofaputer, gitt... Anonymkode: 48245...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #13 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg har bb hugme og har ikke født ennå, men jammen gjør den jobben som gravidpute. Veldig spent hvordan den fungerer til amming. Anonymkode: 1b935...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. august 2017 #14 Del Skrevet 30. august 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Googlet cozyfix, og herregud for noen priser, da! Brukte dere virkelig en tusenlapp på en sånn pute??? Da bruker jeg heller vanlige sofaputer, gitt... Anonymkode: 48245...49f Jepp, og den reddet ammingen for min del. Sofaputer var en vits for meg. Men for andre holder puter i massevis, så man bør ikke kjøpe før man vet man trenger en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 30. august 2017 #15 Del Skrevet 30. august 2017 18 timer siden, Cocosa skrev: Er det nødvendig? Hører ulike erfaringer.. Hadde til førstemann, den ble bare brukt til ''gjerde'' mellom baby og far ved samsoving. Når nr to kom så gadd jeg ikke tenke på å få en i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #16 Del Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Googlet cozyfix, og herregud for noen priser, da! Brukte dere virkelig en tusenlapp på en sånn pute??? Da bruker jeg heller vanlige sofaputer, gitt... Anonymkode: 48245...49f Jeg fikk låne av svigerinna mi. Hadde nok ventet og sett an behovet hvis ikke. Men denne gangen (er gravid) har jeg gått til innkjøp av en BB hug me, som koster 1400kr (!!). Gjorde ikke det forrige gang da jeg syntes det var latterlig mye penger, men så fikk jeg ikke sove noe særlig heller, på grunn av vondt i bekkenet uansett liggestilling (pluss pustevansker hvis jeg lå på rygg). I dette svangerskapet fikk jeg bekkenløsning tidlig, og med en treåring som skal opp klokka 06 uansett hvor dårlig mamman har sovet tenkte jeg at shit au! det er verdt et forsøk. Og den er himmelsk god! (Synes jeg, vet om andre som ikke liker den). Usikker om den kommer til å fungere som ammepute for meg, da den ikke er flat og fast, men bare det at jeg sover så mye bedre nå gjør den verdt det Anonymkode: 9fbc0...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. august 2017 #17 Del Skrevet 30. august 2017 14 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg fikk låne av svigerinna mi. Hadde nok ventet og sett an behovet hvis ikke. Men denne gangen (er gravid) har jeg gått til innkjøp av en BB hug me, som koster 1400kr (!!). Gjorde ikke det forrige gang da jeg syntes det var latterlig mye penger, men så fikk jeg ikke sove noe særlig heller, på grunn av vondt i bekkenet uansett liggestilling (pluss pustevansker hvis jeg lå på rygg). I dette svangerskapet fikk jeg bekkenløsning tidlig, og med en treåring som skal opp klokka 06 uansett hvor dårlig mamman har sovet tenkte jeg at shit au! det er verdt et forsøk. Og den er himmelsk god! (Synes jeg, vet om andre som ikke liker den). Usikker om den kommer til å fungere som ammepute for meg, da den ikke er flat og fast, men bare det at jeg sover så mye bedre nå gjør den verdt det Anonymkode: 9fbc0...14a Jeg syns cozyfix er overlegen bbhugme som ammepute, meeen til visse stillinger er den super. For eksempel tvillingstilling, eller å ha bak ryggen og delvis under armen ved tilbakelent amming. Eller bare som god støtte for rygg og armer hvis babyen ville sove oppå meg. Så hvis du synes den er dårlig som vanlig ammepute bør du prøve å bruke den på andre måter. Den er jo fantastisk bare som pute når man skal se tv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #18 Del Skrevet 30. august 2017 Om du trenger det eller ikke er en smakssak. Jeg likte ikke Cozyfix i det hele tatt. Ga den faktisk bort. Elsket Doomo, og en helt vanlig trekantet ammepute fra Sebra gjorde jobben den også. BBHugme er fantastisk som gravidpute, men litt stor og uhåndterlig som ammepute, etter min mening. Anonymkode: e39c4...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #19 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg kjøpte en doomoo ammepute til førstemann. Fantastisk god til å bruke som støtte i senga for søvn/hvile. Men selve ammingen ble gjort liggende til nærmere 3 mnd. alderen. Vet ikke om det var meg eller ungen, men vi fikk det rett og slett ikke til med å støtte opp og drikke samtidig. Denne gangen har jeg gått til innkjøp av cozyfix! Anonymkode: 3f629...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå