AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Hvordan søke jobb etter 15 år uten arbeid? CV etc Anonymkode: b4ed7...526
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Det er jo vanskeligere, men man bør jo hvertfall liste opp den forrige jobben man hadde. Deretter bør man delta på andre areaner som å jobbe frivillig, ha styreverv i lag og organisasjoner etc. for å bygge CV. Letter om noen kan gå god for deg, arbeidsgiver for 15 år siden er sjelden veldig relevant lenger. Anonymkode: c91f3...046
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Søk jobb som telefonselger på provisjon. Også søker du andre jobber mens du har den jobben.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Og vær for all del åpen om hvorfor du har hull på 15 år på cv'n. Anonymkode: 15b0f...760
Lammelåret Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 Jeg har ingen fasit, men vil tro det er lurt å besøke arbeidsgiver og jobbe med nettverk, samt å jobbe med å gi en forklaring på oppholdet ditt fra arbeidslivet, som fremhever ressursene dine, altså hva du har lært denne perioden som gjør din personlige kompetanse unik. Jeg tror dette er mye viktigere enn å sende ut søknader. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 Ja hva har jeg lært? Har blitt mye sterkere psykisk og fysisk enn da jeg var yngre. Da er min kompetanse unik for å vaske vinduer og gulv! Eller gjøre regnskap for et firma! Yehøøøøy dette blir det jobb av! Anonymkode: 0a6f9...94b
Lammelåret Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja hva har jeg lært? Har blitt mye sterkere psykisk og fysisk enn da jeg var yngre. Da er min kompetanse unik for å vaske vinduer og gulv! Eller gjøre regnskap for et firma! Yehøøøøy dette blir det jobb av! Anonymkode: 0a6f9...94b Du har helt klart lært mye, men det kan være vanskelig å se og sette ord på. Dette kan du få hjelp til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå