AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Jeg har fått resept på skinoren. Men jeg har ikke begynt å bruke den enda. Jeg bare lurer på en ting. For man skal jo egentlig bare smøre det på selve kvisene (?) Men jeg har jo ikke bare tydelige kviser med mellomrom. Jeg har en del kviser fra og med midten av kinnet og ned til under der halsen begynner liksom. Og der det ikke er tydelige kviser, er det ujevn hud. Liksom "bulkete". Akkurat som om det kanskje ligger mange kviser under huden overalt nesten (?) Kan/ skal jeg smøre det over hele disse partiene da? Er litt vanskelig å bare smøre på selve kvisene liksom. Når så stor del av ansiktet er så stygt. - jente 21 Anonymkode: f8305...48f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått resept på skinoren. Men jeg har ikke begynt å bruke den enda. Jeg bare lurer på en ting. For man skal jo egentlig bare smøre det på selve kvisene (?) Men jeg har jo ikke bare tydelige kviser med mellomrom. Jeg har en del kviser fra og med midten av kinnet og ned til under der halsen begynner liksom. Og der det ikke er tydelige kviser, er det ujevn hud. Liksom "bulkete". Akkurat som om det kanskje ligger mange kviser under huden overalt nesten (?) Kan/ skal jeg smøre det over hele disse partiene da? Er litt vanskelig å bare smøre på selve kvisene liksom. Når så stor del av ansiktet er så stygt. - jente 21 Anonymkode: f8305...48f Jeg måtte bare legge til noe mer jeg kom på. Jeg har sett på andre gamle forum at folk har skrevet at de har blitt mye værre først. Fått masse kviser, til og med der de ikke har hatt før osv. Men skjønner ikke hvordan det har skjedd hvis de bare bruker kremen på selve kvisene🤔 Hvordan blir de liksom kvitt urenhetene i hele ansiktet hvis de bare smører kremen på selve kvisene ? -TS Anonymkode: f8305...48f
wintergirl Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Jeg brukte skinoren for en del år siden og spørre den på der det var kviser, arr. Det ble hele skinnet og pannen. Smør på, det er en bra krem/salve. Jeg brukte differin også,men på kvelden og skinoren på dagen. Differin er mer en gel og tørker ut huden, men er kjempe fin. Huden min ble klar og fin med de to salvene/gelen. Kviser forsvant, arr ble mindre og huden generelt ble mye finere. Håper det hjelper på deg også. Husk at det er kun områder med kviser og arr som trengs behandling og ikke de kvisefrie områdene. Huden holdes uansett rent med ansiktssåpe og vann.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 TS her .. hvis det svir, klør eller noe når man tar på kremen, skal man bare fortsette å ha den på, eller må man vaske den vekk igjen da? Anonymkode: f8305...48f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her .. hvis det svir, klør eller noe når man tar på kremen, skal man bare fortsette å ha den på, eller må man vaske den vekk igjen da? Anonymkode: f8305...48f Litt svie/kløe må du tegne med, men det skal ikke være vondt om du skjønner? Litt ubehagelig bare Anonymkode: c3a36...eeb
wintergirl Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her .. hvis det svir, klør eller noe når man tar på kremen, skal man bare fortsette å ha den på, eller må man vaske den vekk igjen da? Anonymkode: f8305...48f Gjorde det på meg også. Skal være litt sånn. Det går over etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 3 timer siden, wintergirl skrev: Gjorde det på meg også. Skal være litt sånn. Det går over etter hvert. Så det er ikke "farlig" liksom å ha det på hvis det svir eller klør eller noe? ... i hvilke tilfeller SKAL man vaske det bort da? Ps: jeg har ikke prøvd kremen enda, så jeg har ikke testet om dette skjer med meg, men derfor spør jeg nå på forhånd før jeg bruker den. Vil liksom vite hva jeg må gjøre hvis det skulle skje - TS Anonymkode: f8305...48f
wintergirl Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke "farlig" liksom å ha det på hvis det svir eller klør eller noe? ... i hvilke tilfeller SKAL man vaske det bort da? Ps: jeg har ikke prøvd kremen enda, så jeg har ikke testet om dette skjer med meg, men derfor spør jeg nå på forhånd før jeg bruker den. Vil liksom vite hva jeg må gjøre hvis det skulle skje - TS Anonymkode: f8305...48f Det er ikke farlig Svidde litt og klødde her også, men huden ble helt forandret. Det er rett og slett bare sånn den virker, tror jeg
Gravity Skrevet 1. september 2017 #9 Skrevet 1. september 2017 Skinoren klødde litt hos meg. Var aldri verre enn at jeg kunne prikke litt med feks. en negl eller blyant på de kløende partiene for å "klø"/lindre litt, og jeg ble heller ikke rød av det, så jeg har aldri trengt å vaske det bort. Jeg smurte den rundt i de områdene som var rammet - panne og rundt hake/munn/nese, men unngikk øvre del av kinn og selvsagt øyepartiet, hvor jeg heller aldri har hatt noen kviser. Hvis den skal brukes på dagtid må den smøres godt ut, for den blir hvit når den tørker. Evt. ta littegrann fuktighetskrem oppå for å skjule fargen. Har også brukt differin og den svir/klør ikke mens den er. på, men tørker ut huden og man kan bli rød og tørr når den vaskes bort. Har også hatt flere antibiotikarunder pga. akne. Til slutt fikk jeg isotretinoin, og nå er kvisene borte.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #10 Skrevet 1. september 2017 Ifølge dette blogginnlegget kommer kviser av streptokokker, det er en del tips om mat og tilskudd også. Har god erfaring med Medical Medium når det gjelder andre helseproblemer, anbefales varmt. Men har ikke kviser så vet ikke om dette hjelper:http://www.medicalmedium.com/blog/healing-acne-eczema-psoriasis Anonymkode: e235a...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå