Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette er forkastelig, men lurer på hva som skal til for å ødelegge et vennskap? Altså at man bevisst prøver å ødelegge.

Anonymkode: 0aa73...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på det? Er det noen du mistenker gjør det eller ønsker du tips på hvordan å gjøre det ? 

Skrevet

Vi andre på forumet her har moral så sånne ideer innehaver vi ikke engang. Skjerp deg og rett energien du kaster bort på vrede mot andres vennskap, på å heller fikse opp og få balanse i ditt eget indre.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du gjøre det?

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du forholder deg litt diskret, kan mye gjøres trinnvis. Bygg opp irritasjonen ovenfor en av partene over tid

Anonymkode: 55082...904

Skrevet

Du ødelegger ikke vennskap, du kutter kontakten hvis du ikke er fornøyd med vennene du har. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt utsatt for noe sånt. En tredjeperson begynte å baksnakke meg i det små og komme med løgner angående hva jeg hadde sagt eller ikke sagt. Dessverre spurte ikke vår felles venninne meg hva som var sannheten, og det endte med et kjempeoppgjør der jeg kuttet ut begge to. I ettertid har jeg og min venninne rensket luften og fått tilbake kontakten, men hun som ødela kommer jeg aldri til å ha mer med å gjøre. Årsaken til helvetet: regelrett misunnelse for at andre var venner. Dette mennesket bruker etter hva jeg hører store mengder energi på å forhøre seg om hva jeg gjør, passe på at ingen av "hennes" har kontakt med meg og messer visstnok om igjen og om igjen på denne historien. Har vært nødvendig å blokkere henne fra alle sosiale medier siden hun regelrett fulgte etter meg på f.eks. Facebook. 

Anonymkode: b2e2f...f61

Skrevet

Herregud så taper du er ts! 

Anonymkode: f0517...47f

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet dette er forkastelig, men lurer på hva som skal til for å ødelegge et vennskap? Altså at man bevisst prøver å ødelegge.

Anonymkode: 0aa73...bd3

Hvorfor lurer du på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...