AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 I min pensumliste står det : ny utgave erstatter gammel "... må jeg kjøpe den nyeste utgaven eller kan jeg gå for den gamle? Den gamle kan jeg få lånt meg, men den nye må kjøpes da den er av 2017. I tillegg er den jo rådyr! Dere som studerer ved uio - hvor får dere pensum fra? Kjøper dere alle bøkene? Anonymkode: 31fac...331
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Avhenger av fagfeltet. Det er noen fagfelt som er i rivende utvikling der man bør kjøpe nyeste utgave. For andre spiller det ikke en rolle om man velger den nyeste utgaven eller en 10 år gammel utgave. Anonymkode: ec675...bb4
Gjest Linaria Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Det spørs om det er mye nytt da. Om du går glipp av noe viktig ved kun å bruke den gamle. Selv kjøpte jeg alle bøker på engelsk på Book Depository. De sender gratis og er mye billigere enn på f.eks. Akademika. Ellers kjøpte jeg mye brukt på Finn og salgssider. Noen bøker måtte jeg kjøpe nye. Solgte alt jeg kunne når faget begynte igjen neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå