Gå til innhold

Er det nødvendigvis rasistisk...

Anbefalte innlegg

Gjest Ari Loys
Skrevet

...å være imot sex og romantikk på tvers av raser?

Grunnen til at jeg spør er at jeg nettopp så musikkvideoen til "Hello" av Adele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva som er årsaken til at du er imot vil jeg tro, men er tilbøyelig til å si ''ja''.

• Liker 2
Gjest Ari Loys
Skrevet
Akkurat nå, Surikatta skrev:

Kommer an på hva som er årsaken til at du er imot vil jeg tro, men er tilbøyelig til å si ''ja''.

Årsaken er utelukkende at jeg syns det er så 1995.

Skrevet

Det er vel i kjernen av hva som er rasisme. 

Anonymkode: 62566...5d6

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis.

Anonymkode: a7371...8b8

Skrevet
On 8/29/2017 at 11:52 AM, Ari Loys said:

Grunnen til at jeg spør er at jeg nettopp så musikkvideoen til "Hello" av Adele.

Hæ? Derfor synes du ikke folk burde ligge med folk med andre hudfarger? Jeg skjønner ingenting

Anonymkode: 7d37e...bd8

Skrevet

Hvem bryr seg? Svaret er et soleklart nei! Hvis du blir oppfattet som rasistisk av den grunn, gi faen i dem. Du er sterk, og vi er sterke sammen. Aldri glem det, selv om det ikke utheves på noen som helst måte offentlig.

Skrevet (endret)

.

Endret av Z.Z
Skrevet

Ordet "rasist" er så misbrukt siste årene at det har mistet sin betydning...

Anonymkode: 2fc1e...dba

• Liker 1
Skrevet
På 29.8.2017 den 11.52, Ari Loys skrev:

Du nevner at grunnen til at du SPØR er at du har sett en musikkvideo.

Jeg har ikke sett videoen, men antar at det er litt svart/hvit hanky-panky i den.

Du forteller ikke HVORFOR du ikke vil ha blandet rasekos? Tenker du i etiske, biologiske eller filosofiske baner? Eller ble du kvalm av noe du så i videoen?

Skrevet

Det er selvsagt rasistisk, men det har du lov til. Vil dog anbefale deg å følge kardemommeloven, det er greit å ha ulike personlige preferanser så lenge du ikke plager andre med det og er grei og snill. Hva du gjør under dyna og med hvem -er det ingen som har noe med.

Anonymkode: 17110...ea7

Skrevet

Du personlig vil ikke ha sex med noen fra en annen "rase", eller plager det deg/ønsker du å hindre andre i å gjøre det? I det første tilfellet er det preferanse, i det andre tilfellet ren rasisme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...