Gå til innhold

Downton Abbey fjernet fra Netflix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Downton Abbey fjernet fra Netflix? Driver og ser denne seieren og er midt i sesong 3. Skulle inn i går kveld å se en episode og da var det ikke mulig å finne serien. Noen som vet hva som  skjer? En feil eller er den bare fjernet?

Anonymkode: f7b40...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kan dessverre se slik ut. Dette er grunnen til at jeg fremdeles kjøper mange serier på dvd.

Skrevet

Samme med Agent of Shields og.. Utrolig irriterrende.

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Omg! Jeg har utsatt å se siste episode! Jeg ELSKER den serien. Så siden jeg ikke orket at den skulle ta slutt stoppet jeg etter nest sist episode for å ta vare på magien litt. :sjenert:

Skrevet

Det var synd isåfall. :sukk: Jeg hadde også en del igjen å se for n`te gang fordi det er en favoritt
som jeg sparte litt på, omtrent som verdens beste karamell som må nytes langsomt for å vare. 

• Liker 1
Skrevet

Hater når Netflix gjør dette uten forvarsel!

Anonymkode: afd0f...45a

• Liker 6
Skrevet

De gjorde det samme med Star Trek (originalserien), men plutselig var den tilbake igjen noen måneder senere. Kanskje det er noe midlertidige rettighetsspørsmål/tvister på gang eller noe? 

Skrevet

Det er utrolig irriterende! De kunne i det minste gjort som feks viaplay, å skrive hvor mange dager det er igjen til den blir slettet, fra det er ca 1 mnd elns til den blir slettet. 

• Liker 2
Skrevet

Åh, flaks for meg! Vi ble ferdig med den i sommer. 

Det er så rævva kundeservice å ikke informere om hvor lenge serier kommer til å være tilgjengelig. 

Anonymkode: 24b97...73f

• Liker 5
Skrevet

Dette er så typisk Netflix. Blir mer og mer irritert på dem. Så elendig mot kundene deres. 

Anonymkode: c7076...15c

• Liker 2
Gjest Margit Spat
Skrevet

Å nei!! Jeg som drev midt i sesong 5!! :grine: Har riktignok sett hele serien før, men ville se den igjen. 

Skrevet

Dette reagerte jeg på også! Borte fra den ene dagen til den andre😝

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...