Gjest marilyn Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 mulig denne linken burde ligge under "gravid i stedet??" jeg er i allefall midt inne i en SA, på sykehuset sa de at det var bare å begynne å prøve igjen rett etter jeg slutter å blø, rent fysiologisk sett er det ingen grunn til å vente, grunnen til at det kan være greit å vente en syklus er at da vet man mer nøyaktig når man ble befruktet og det blir lettere å si forventet termin... hmmm, hva har dere gjort? Jeg har og venninner som påstår de mener det er lettere å bli gravid igjen etter en SA,, flere har blitt gravid på første forsøk?? stemmer det? hilsen marilyn, overivrig på å sette igang igjen. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 Hei, jeg mistet i uke 12, så jeg måtte ha en utskrapning. Fikk beskjed om å ikke ha sex, bade etc. mens jeg blødde + en uke til. Etter det var det fritt frem Vi 'prøvde' vel ikke akkurat den første syklusen, men hadde veldig behov for å være nær hverandre, så det ble en del sex... Men jeg ble ikke gravid, fikk mensen på dagen fire uker etter utskrapningen. Fem uker etter det igjen var testen positiv :-) Og denne gangen ser det ut til at det går bra med det lille knøttet, som kan ventes om 150 dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå