AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Jeg skal bytte ventilator på kjøkkenet, den jeg har i dag er en litt gammel type som er under et overskap, hvorpå røret går opp inni skapet og luften ut et spjeld på veggen. Jeg har null peiling på dette, og har etter litt googling funnet ut at det er ikke bare å kjøpe hvilken som helst ventilator. Jeg vil ha en veggmontert ventilator ala denne typen jeg har lagt inn bilde av, men kan den passe? Gjør meg ingenting å måtte kvitte meg med overskapet. Bor i enebolig. Tips? Anonymkode: 43ca3...649
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Det beste er vel å ha en ventilator som stikker langt nok frem slik at den dekker hele konfyren, og at den har ordentlige kanter som forhindrer dampen i å sive utenfor. Anonymkode: b0723...d6e 1
Nevian Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Det høres ut som den du har i dag har egen motor som trekker lufta ut - altså må den nye også ha det. Hvis den på bildet kommer med motor kan du jo fint bruke den.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det beste er vel å ha en ventilator som stikker langt nok frem slik at den dekker hele konfyren, og at den har ordentlige kanter som forhindrer dampen i å sive utenfor. Anonymkode: b0723...d6e Ikke enig i dette. Har ventilator som ligner den på bilde og den får med suger veldig bra. Ville hele klart gått for samme design dersom jeg måtte kjøpe ny. Anonymkode: 96253...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå