Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i går i 15 tiden ( ikke morgenurin) Den var positiv ( ligger ute i tråden for graviditetstester). Både jeg og mannen så den. I dag tok jeg ny test på morgenurin og den var negativ. Det er samme type test, one step pregnancy test kjøpt på ebay fra England. 

Har noen andre vært borti dette?  Jeg har litt ubehag i korsryggen og veldig mørke areola ( noe jeg fikk med de 2 første). Ellers ingen symptomer. 

IKM torsdag. 

Anonymkode: 55e66...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en test i går i 15 tiden ( ikke morgenurin) Den var positiv ( ligger ute i tråden for graviditetstester). Både jeg og mannen så den. I dag tok jeg ny test på morgenurin og den var negativ. Det er samme type test, one step pregnancy test kjøpt på ebay fra England. 

Har noen andre vært borti dette?  Jeg har litt ubehag i korsryggen og veldig mørke areola ( noe jeg fikk med de 2 første). Ellers ingen symptomer. 

IKM torsdag. 

Jøss, er det jeg som har skrevet dette? 

Jeg tok også One Step fra ebay i går. Jeg tok 4 tester, der de ble sterkere utover dagen. Jeg har også bilde liggende i tråden! I natt og i dag har jeg tatt nye tester, alle er svakere enn de i går. Ikke negative, men svakere. 

La oss håpe at det er testenes skyld, og at vi kommer sterkere tilbake! 

Anonymkode: f6db9...ac2

Skrevet

Kjemisk kanskje?

Anonymkode: 5e31b...2bd

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, er det jeg som har skrevet dette? 

Jeg tok også One Step fra ebay i går. Jeg tok 4 tester, der de ble sterkere utover dagen. Jeg har også bilde liggende i tråden! I natt og i dag har jeg tatt nye tester, alle er svakere enn de i går. Ikke negative, men svakere. 

La oss håpe at det er testenes skyld, og at vi kommer sterkere tilbake! 

Kan det være vi har fått et dårlig parti? Eller noe galt med testene? Jeg fikk en positiv og 2 negative. 

Skal ta en siste i dag også vente på mensen. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjemisk kanskje?

Anonymkode: 5e31b...2bd

Er ikke det litt tidlig å få negativ dagen etter? 

Skrevet

Dette har jeg opplevd. Ikke med dette merket. Men med a1 og clearblue. Husker ikke hvilken jeg tok de ulike dagene. Positiv på ettermiddagen og negativ morgenen etterpå(på morgenurin). Jeg er gravid 

Anonymkode: de0b8...761

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være vi har fått et dårlig parti? Eller noe galt med testene? Jeg fikk en positiv og 2 negative. 

Skal ta en siste i dag også vente på mensen. 

Kanskje. Jeg har lest litt på Amazon nå, og folk er ikke akkurat kjempefornøyde med disse testene. Det er en som påstår hennes tester blir positive av springvann, og så er det flere som sier at de fikk positiv test med andre merker lenge før One Step slo ut positivt. Det kan nok godt stemme, for mens jeg ventet på at kroppen skulle kvitte seg med hcg etter aborten nå nylig, så hadde jeg tester fra Babyplan til overs i starten. Når jeg da brukte Babyplan på morgenen istedenfor One Step, så ble streken alltid mye sterkere. 

Man får vel dessverre det man betaler for. 30 for 48,- vs.15 for 219,-. Ikke rart hvis det er litt forskjell da. 

Skrevet

Har du forresten drukket/tisset ofte siden i går? Jeg har det, og håper at det kan være en mulig forklaring.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du forresten drukket/tisset ofte siden i går? Jeg har det, og håper at det kan være en mulig forklaring.

Nei, tror ikke det. Drikke generelt altfor lite. 

Tok en ny test nå og jeg ser en ultrasvak strek. Svakere enn den jeg tok i går på samme tid. Syns det er veldig rart at jeg får strek midt på dagen fremfor om morningen. Men men den er så svak at jeg får den ikke på kamera. Og jeg ser den bare i sterk lys. Jeg venter til torsdag og ser om mensen kommer. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tror ikke det. Drikke generelt altfor lite. 

Tok en ny test nå og jeg ser en ultrasvak strek. Svakere enn den jeg tok i går på samme tid. Syns det er veldig rart at jeg får strek midt på dagen fremfor om morningen. Men men den er så svak at jeg får den ikke på kamera. Og jeg ser den bare i sterk lys. Jeg venter til torsdag og ser om mensen kommer. 

Samme som her, da - både med tanke på at det er svakere i dag enn i går, og at det er svakere om morgenen enn utover dagen. Jeg skal ta en til i kveld. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme som her, da - både med tanke på at det er svakere i dag enn i går, og at det er svakere om morgenen enn utover dagen. Jeg skal ta en til i kveld. 

Lykke til!

Oppdaterer når jeg vet mer. Takker for alle svar!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til!

Oppdaterer når jeg vet mer. Takker for alle svar!

Lykke til til deg også :) 

Skrevet

Ville bare stikke innom igjen og si at du kan prøve å ta en annen test. Jeg ble litt koko av uvissheten, så jeg dro og kjøpte a1 på apoteket. Den ble sterkere positiv enn One Step, selv om sistnevnte skal forestille å være mer sensitiv. Kanskje apoteket har stengt der du bor, men RFSU Test tidlig burde gjøre samme nytten (og den får man i dagligvarebutikker). 

Nå får jeg bare følge med på om den stiger eller synker, det kan jo være gammel hcg etter aborten. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare stikke innom igjen og si at du kan prøve å ta en annen test. Jeg ble litt koko av uvissheten, så jeg dro og kjøpte a1 på apoteket. Den ble sterkere positiv enn One Step, selv om sistnevnte skal forestille å være mer sensitiv. Kanskje apoteket har stengt der du bor, men RFSU Test tidlig burde gjøre samme nytten (og den får man i dagligvarebutikker). 

Nå får jeg bare følge med på om den stiger eller synker, det kan jo være gammel hcg etter aborten. 

Jeg tar en annen test om ikke mensen kommer på torsdag. Dette er siste barnet mitt, men om jeg ikke er gravid nå så skal jeg iallefall ikke, aldri, neverever kjøpe de testene igjen. Så mye uvisshet er ikke godt for hjertet 😂

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar en annen test om ikke mensen kommer på torsdag. Dette er siste barnet mitt, men om jeg ikke er gravid nå så skal jeg iallefall ikke, aldri, neverever kjøpe de testene igjen. Så mye uvisshet er ikke godt for hjertet 😂

Jeg beundrer din tålmodighet! ...Og angrer på at jeg nettopp har bestilt 30 nye One Step. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beundrer din tålmodighet! ...Og angrer på at jeg nettopp har bestilt 30 nye One Step. 

Tålmodighet og tålmodighet...

negativ i kveld og.....

Skrevet

Fikk mensen i dag så da er det ny runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...