Gå til innhold

Endelig vant Pink The Michael Jackson Video Vanguard Award. Velfortjent og talen ble jeg veldig rørt av.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært fan av Pink helt siden hun ble kjent. Mens alle de andre jentene på ungdomskolen elsket Christina Millian, Beyonce, Britney Spears, Ashanti, Christina Aguilera osv, så elsket jeg Pink.. Jeg syne hun er tøff, bein i nesen, skiller seg ut, spiller ikke på sex, har vært seg selv hjele tiden og har et stort talent. På tide hun fikk denne prisen.Velfortjent og hun fortjenter stående applaus. Jeg digger Pink jeg :)

Talen var rørende og jeg fikk tårer i øynene. For en dame

Anonymkode: 25da2...37e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Digger Pink jeg og :) Flott dame

Gjest Catalina Culès
Skrevet

På høy tid, veldig fortjent. :)

Skrevet

Velfortjent! Hun skilte seg veldig ut i forhold til de andre du listet opp fra den tiden. :)

Skrevet
27 minutter siden, Ivy skrev:

Velfortjent! Hun skilte seg veldig ut i forhold til de andre du listet opp fra den tiden. :)

Hun var vel en av de få som ikke kjørte sexy popbade stil og hun spiller ikke på sex som mange gjør. Pink er rå! 👏

Skrevet

Liker henne jeg. :tommelopp: 

Skrevet

Elsker henne, og vel fortjent.

Anonymkode: aa5bb...01c

Skrevet

Hun er råtøff og det var derfor jeg likte henne veldig godt. Hun var annerledes fra de jentene du ramser opp. Det var bare kult hun ikke ville være i den kategorien. Go Pink! :)

Skrevet

For en tale! P!nk er fantastisk, den talen forteller bare hvilken person hun er! 

Hun og Taylor Swift er de enest kvinnelige artistene (som er aktuelle og populære nå) som virkerlig tør å være seg selv og som lager autentisk musikk. De fleste av dagens kvinnelige musikere som er populære er veldig cringe og falske. Takler ikke artister som Ariana Grande, Miley Cyrus, Demi Lovato (masse wannabeartister fra Disney-kanalen) og artister som Britney og Beyonce spiller for mye på sex og sensualitet. 

Anonymkode: 3137e...83c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...