AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Jeg ønsker å farge håret svart selv hjemme. Har ikke penger til frisør. Hvilken hårfarge merke bør jeg gå etter da, vil ha helt svart hår? jeg har brunaktig hår fra før. Anonymkode: d83ca...ba4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Jeg anbefaler garnier sin farge. Jeg er veldig fornøyd med den! Anonymkode: d83ca...ba4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Jeg lurer på garnier sin farge? Tror dere jeg blir fornøyd med den? iphone sitt tastatur suger! - TS Anonymkode: d83ca...ba4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Svarer du deg selv i tråden her Ts? 😂 Anonymkode: d53cb...64e 2
Carrot Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svarer du deg selv i tråden her Ts? 😂 Anonymkode: d53cb...64e Trur autokorrekten spilte TS et puss Jeg ville ikke gått for svart men mørk brun forresten.. Gå til frisøren og spør om de selger farge der, veldig mange gjør det - da får du råd på veien Endret 29. august 2017 av Carrot
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Svarer du deg selv i tråden her Ts? 😂 Anonymkode: d53cb...64e Haha, nei. Jeg snakket med selveste SIRI ang hårfarge på tlf og skrev her inne samtidig. Ble skikkelig autokorrekt gitt😜 Men det ser ut som at jeg svarte meg selv ja😂 Haha. Jaja. Ikke bit meg! Anonymkode: d83ca...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 2 timer siden, Carrot skrev: Trur autokorrekten spilte TS et puss Jeg ville ikke gått for svart men mørk brun forresten.. Gå til frisøren og spør om de selger farge der, veldig mange gjør det - da får du råd på veien Hvorfor ikke gått for svart? Er så lei av brunt... Brunfargen blir borte i løpet av kort tid... Anonymkode: d83ca...ba4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #8 Skrevet 29. august 2017 Ikke gå for knall svart. Det får et heselig blåskjær i seg. Gå heller for veldig mørk brun, for DET ser svart ut Anonymkode: 1b4fd...24c
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. august 2017 #9 Skrevet 29. august 2017 Jeg bruker Olia, for den er uten ammoniakk. Veldig fornøyd med den! Kjøp mørk brun, for den er veeldig mørk. (Tilbud på Olia på coop Obs her, kanskje hos deg og? 40%)
Carrot Skrevet 29. august 2017 #10 Skrevet 29. august 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke gått for svart? Er så lei av brunt... Brunfargen blir borte i løpet av kort tid... Anonymkode: d83ca...ba4 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gå for knall svart. Det får et heselig blåskjær i seg. Gå heller for veldig mørk brun, for DET ser svart ut Anonymkode: 1b4fd...24c Dette, samtidig som 1.0 som er det mørkeste nok tar farge fra ansikt, øyner osv og kan etterlate deg blek og dratt. en 3.ettellerannet er ganske mørkt og går du på 2.0 vil det se nesten svart ut vil jeg tro - men hør med en frisør, de råder ofte selv om du ikke bestiller time der. Samtidig er tallet etter punktumet med på å si noe om nyansen mens tallet foran sier noe om dybden - det er lett å velge helt feil og få et grellt uttrykk. Hvis poenget er å bli mørkere ville jeg tatt det stegvis, gjerne med en 3 eller 4 i starten litt avhengig av hvor mørk du er fra før..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #11 Skrevet 29. august 2017 Casting har jeg god erfaring med. Sort blir ofte hardt til en blek nordbo, så hvis du ikke er litt gylden i huden anbefaler også jeg mørk brunt. Anonymkode: aa7c0...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå