TinaEmilie98 Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 I sommer tok jeg meg endelig råd til å kjøpe meg et par WR.UP jeans, og de er bare helt fantastisk! Ser bra ut, sitter fint på kroppen og urolig deilige å gå med! Jeg var litt usikker på hvordan de ville sitte på meg, siden jeg er litt fyldig, men jeg ble kjempeoverraska og superfornøyd! Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte sånne tidligere, og skal garantert ha fler! Men... etter bare noen gangers bruk har sømmene på utsiden av lårene begynt å sprike litt/gå opp litt i syinga... så det ser ut som de er på vei til å revne... Er det vanlig på de buksene? Jeg tenkte jeg skulle prøve å få sydd dem få de rakner noe mer, men syns jo det er litt rart på bukser til over 1000 kr, etter bare noen få gangers bruk... Er det fler som har vært borti at kvaliteten på de buksene er dårlig, eller er det bare at jeg har vært uheldig? 1
Blod Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Jaa, kvaliteten er altfor dårlig til den prisen. Man burde la være å vaske dem mer enn man absolutt må, da holder de lenger. Evt håndvaske dem 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Ååh disse har jeg et elsk/hat forhold til. Digger disse buksene, har flere par av de, men må konstantere at kvaliteten er bare forferdelig, absolutt ikke verdt prisen. Jeg har inntil nå kun kjøpt de på salg, men synes fortsatt at de er latterlig dyre! Selv om jeg vasker de veldig sjeldent og etter anvisning (Max 40 grader, mild vask), blir stoffet fort slitt og mister farge, svarte bukser blir mørke-grå bare etter en vask. Jeg har prøvd meg frem med forskjellige størrelser, bruker nå M nettopp for å unngå at de løsner i sømmene, men det hjelper lite. Prøvde også large, men da blir de altfor løse rundt livet/anklene. M er ikke ideelt (fortsatt for store rundt livet), men da holder de hvertfall en stund. Sømmene løsner bare, og det hjelper ikke å sy dessverre når stoffet rundt er slitt, må nesten lappe de over med ekstra stoff (umulig med andre ord). Anonymkode: cf602...304 1
candykiss Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 Jeg har også en del slike bukser. Har ikke opplevd at de revner, men som nevnt over her blir de fort utvasket og blasse i fargen 1
smalls Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 Synes de buksene (eller det er vel egentlig en tights) er skikkelig overpriset og kvaliteten er dårlig. De blir fort slit og fargen falmer. Virkelig ikke verdt prisen. Kan finne bedre til 200 på Bikbok liksom. Er det bare meg, eller er de veldig små i størrelsen? Prøvde en i M, men den var alt for liten. Bruker s/m i bukser til vanlig. 3
TinaEmilie98 Skrevet 13. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2017 Er det noen som har prøvd å klage/returnere til Weightless.no? Jeg bestilte fire nye bukser derfra nå nylig, den ene i dongristoff har jeg brukt to ganger, og ikke vasket, så oppdager jeg at det har gått to små hull i stoffet ved siden av sømmen i skrittet. På en annen, som jeg bare har brukt en gang, ser jeg at den ene tråden i sømmen i skrittet har løsnet, og er på vei til å rakne. Det må jo være feil, når buksene er helt nye! Kan man få byttet de hos Weightless.no? 1
Wonders Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 Har svart på noe av dette her; Og ja, de er små i størrelsene, og de er ikke anbefalt å strekkes så mye. Om du vipper mellom to størrelser må du gå opp en størrelse. De er små! XL er bare størrelse 42/UK14. Er ikke 42 egentlig en LARGE? 1
Sirah Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 Jeg har flere av dem og elsker dem! Superbehagelige bukser! Dessverre samsvarer ikke kvaliteten med prisen så jeg kommer neppe til å kjøpe fler... Den ene revnet i sømmene etter få gangers bruk og den var egentlig nesten for stor... En av de andre ble slitt hull i stoffet på. 1
TinaEmilie98 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2017 6 timer siden, Wonders skrev: Har svart på noe av dette her; Og ja, de er små i størrelsene, og de er ikke anbefalt å strekkes så mye. Om du vipper mellom to størrelser må du gå opp en størrelse. De er små! XL er bare størrelse 42/UK14. Er ikke 42 egentlig en LARGE? 42 er vel egentlig LARGE til vanlig ja! Jeg bruker vanligvis 44 i bukser, og XL i WR.up buksene passer bra til meg!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 På 29.8.2017 den 1.52, TinaEmilie98 skrev: I sommer tok jeg meg endelig råd til å kjøpe meg et par WR.UP jeans, og de er bare helt fantastisk! Ser bra ut, sitter fint på kroppen og urolig deilige å gå med! Jeg var litt usikker på hvordan de ville sitte på meg, siden jeg er litt fyldig, men jeg ble kjempeoverraska og superfornøyd! Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte sånne tidligere, og skal garantert ha fler! Men... etter bare noen gangers bruk har sømmene på utsiden av lårene begynt å sprike litt/gå opp litt i syinga... så det ser ut som de er på vei til å revne... Er det vanlig på de buksene? Jeg tenkte jeg skulle prøve å få sydd dem få de rakner noe mer, men syns jo det er litt rart på bukser til over 1000 kr, etter bare noen få gangers bruk... Er det fler som har vært borti at kvaliteten på de buksene er dårlig, eller er det bare at jeg har vært uheldig? Utrolig dårlig kvalitet syns jeg, ryker veldig lett i sømmene uansett hvor forsiktig jeg behandler de. Har prøvd flere forskjellige typer av de samt skinnbukser, så er vanvittig dårlig kvalitet. Har sluttet å kjøpe de. Anonymkode: ae072...d2d
TinaEmilie98 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig dårlig kvalitet syns jeg, ryker veldig lett i sømmene uansett hvor forsiktig jeg behandler de. Har prøvd flere forskjellige typer av de samt skinnbukser, så er vanvittig dårlig kvalitet. Har sluttet å kjøpe de. Anonymkode: ae072...d2d Det er jo synd da, for buksene er jo utrolig gode, og fine! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå