AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Først: Sorry for at dette ble litt langt. Jeg møtte en mann over nett for da jeg var 19 år, han SA han var 37, men han innrømmet en stund senere at han var ti år eldre.Jeg vet ikke den dag i dag hvor gammel han faktisk er. Uansett, vi hadde sex, og den ble litt ”heftigere” enn jeg hadde sett for meg. Vi var begge interessert i hard sex, og jeg kunne nok avbrutt det om jeg hadde bedt om det, men jeg var ung, dum og turte ikke å avbryte i frykt for å fremstilles som en ”pingle”. At rumpa ble farget og stripete er en ting, men at jeg skulle ende opp med blåmerker i ansiktet var ikke helt hva jeg så for meg. Jeg er fremdeles den dag i dag, ni år etter, utøver av BDSM. At ting gikk litt over styr den gang er egentlig helt ”greit”. Det har jeg en del skyld i selv, ettersom jeg bare lot det pågå og ikke lot han få vite at jeg synes det gikk for langt. My bad! Men, etter vårt møte valgte jeg å bryte med han. Jeg var ærlig og sa at det ikke funket for meg og at vi var på forskjellige plan. Dette falt visst ikke i god jord for han. Han var fra en annen by, men dukket stadig opp på døren min. Jeg skjønte fort at han ikke var helt ”i vater”. Han påstod også at han hadde skaffet seg jobb i hotellet rett over gaten for meg. Jeg vet ikke om dette er sant. En gang han kom på døren min ba han om å få sove hos meg, men jeg sa nei. På dette tidspunktet hadde han vært så pågående fra flere kanter at jeg følte meg helt kvalt. Dagen etter fikk jeg en telefon fra et sykehus om at han var innlagt på psykriatisk fordi han hadde prøvd å ta sitt eget liv. Bare det at JEG fikk den telefonen syntes jeg var veldig ekkelt. En stund senere kom han tilbake på døren min og sa at han ikke kunne leve uten meg Nå er det 9 år siden jeg først møtte han, og han tar stadig kontakt på forskjellige plattformer. Bare den siste måneden har jeg fått 11 henvendelser fra han, pluss at han har kontaktet venner av meg. Det må også nevnes at han har lagt ut adressen min på flere nettsex-steder. For fire-fem år siden valgte jeg å svare han, og vi hadde en lang samtale om det som hadde skjedd, at jeg tilga han, men at jeg ønsket at dette skulle ta slutt. Det ble stille en stund, men så kom det brått tilbake igjen. Jeg har tidligere blokkert han fra forskjellige medier, men han lykkes alltid å komme tilbake. Nå ønsker jeg ikke lenger å blokke han, for jeg er redd han skal finne på noe for å skade meg, som da han publiserte adressen min. Det er bedre for meg å selv kunne se om han finner på noe sånt. Jeg ønsker heller ikke å anmelde han, da jeg ikke har andre bevis enn hans meldinger fra den senere tid. Og, selv om det kanskje høres sykt ut, så ønsker jeg ikke å gjøre ting vanskelig for han. Jeg har bedt han gi faen, og holde seg unna meg flere ganger, men stort sett svarer jeg ikke. Det jeg lurer på er om noen har forslag til hva jeg kan gjøre? For to timer siden skrev han til meg at ”du ser enda mer nydelig og sexy ut nå enn da vi møttes. Savner å ha sex med deg.” Altså, hva kan jeg gjøre uten å trigge han eller anmelde? Jeg er sliten og lei! Føles nesten som at jeg blir fulgt av en stalker! Anonymkode: 09ec8...66a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Du bør samle inn alt du har av bevise og anmelde. Anonymkode: 72072...39b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Grunnen til at han fortsetter er at du svarer. Det proffe rådet mot stalkere er å ignorere for alltid. Anonymkode: da167...d81 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør samle inn alt du har av bevise og anmelde. Anonymkode: 72072...39b Men, jeg har ikke annet bevis enn at han har skrevet en del til meg. Jeg har ikke ni år med bevis liksom. Har slettet meg fra steder så mange ganger på grunn av han. Og, som sagt vil jeg ikke anmelde. Ikke spør meg hvorfor.. Jeg vil bare ikke. Anonymkode: 09ec8...66a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at han fortsetter er at du svarer. Det proffe rådet mot stalkere er å ignorere for alltid. Anonymkode: da167...d81 Jeg svarer ikke. Har ignorert han de siste 4-5 årene, men han gir seg ikke. Anonymkode: 09ec8...66a
Mari Y Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Først: Sorry for at dette ble litt langt. Jeg møtte en mann over nett for da jeg var 19 år, han SA han var 37, men han innrømmet en stund senere at han var ti år eldre.Jeg vet ikke den dag i dag hvor gammel han faktisk er. Uansett, vi hadde sex, og den ble litt ”heftigere” enn jeg hadde sett for meg. Vi var begge interessert i hard sex, og jeg kunne nok avbrutt det om jeg hadde bedt om det, men jeg var ung, dum og turte ikke å avbryte i frykt for å fremstilles som en ”pingle”. At rumpa ble farget og stripete er en ting, men at jeg skulle ende opp med blåmerker i ansiktet var ikke helt hva jeg så for meg. Jeg er fremdeles den dag i dag, ni år etter, utøver av BDSM. At ting gikk litt over styr den gang er egentlig helt ”greit”. Det har jeg en del skyld i selv, ettersom jeg bare lot det pågå og ikke lot han få vite at jeg synes det gikk for langt. My bad! Men, etter vårt møte valgte jeg å bryte med han. Jeg var ærlig og sa at det ikke funket for meg og at vi var på forskjellige plan. Dette falt visst ikke i god jord for han. Han var fra en annen by, men dukket stadig opp på døren min. Jeg skjønte fort at han ikke var helt ”i vater”. Han påstod også at han hadde skaffet seg jobb i hotellet rett over gaten for meg. Jeg vet ikke om dette er sant. En gang han kom på døren min ba han om å få sove hos meg, men jeg sa nei. På dette tidspunktet hadde han vært så pågående fra flere kanter at jeg følte meg helt kvalt. Dagen etter fikk jeg en telefon fra et sykehus om at han var innlagt på psykriatisk fordi han hadde prøvd å ta sitt eget liv. Bare det at JEG fikk den telefonen syntes jeg var veldig ekkelt. En stund senere kom han tilbake på døren min og sa at han ikke kunne leve uten meg Nå er det 9 år siden jeg først møtte han, og han tar stadig kontakt på forskjellige plattformer. Bare den siste måneden har jeg fått 11 henvendelser fra han, pluss at han har kontaktet venner av meg. Det må også nevnes at han har lagt ut adressen min på flere nettsex-steder. For fire-fem år siden valgte jeg å svare han, og vi hadde en lang samtale om det som hadde skjedd, at jeg tilga han, men at jeg ønsket at dette skulle ta slutt. Det ble stille en stund, men så kom det brått tilbake igjen. Jeg har tidligere blokkert han fra forskjellige medier, men han lykkes alltid å komme tilbake. Nå ønsker jeg ikke lenger å blokke han, for jeg er redd han skal finne på noe for å skade meg, som da han publiserte adressen min. Det er bedre for meg å selv kunne se om han finner på noe sånt. Jeg ønsker heller ikke å anmelde han, da jeg ikke har andre bevis enn hans meldinger fra den senere tid. Og, selv om det kanskje høres sykt ut, så ønsker jeg ikke å gjøre ting vanskelig for han. Jeg har bedt han gi faen, og holde seg unna meg flere ganger, men stort sett svarer jeg ikke. Det jeg lurer på er om noen har forslag til hva jeg kan gjøre? For to timer siden skrev han til meg at ”du ser enda mer nydelig og sexy ut nå enn da vi møttes. Savner å ha sex med deg.” Altså, hva kan jeg gjøre uten å trigge han eller anmelde? Jeg er sliten og lei! Føles nesten som at jeg blir fulgt av en stalker! Anonymkode: 09ec8...66a Jeg vet ikke om du allerede har gjort det, men jeg tenker at dette burde være en sak for politiet. Tror jeg, i såfall. Jeg ville nok i alle fall kalt det stalking om man overvåker eller kontakter folk mot deres vilje.
Mari Y Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 Også sjekk ut Stalking.no, for der finner du informasjon om hva du kan gjøre om du stalkes
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #8 Skrevet 29. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men, jeg har ikke annet bevis enn at han har skrevet en del til meg. Jeg har ikke ni år med bevis liksom. Har slettet meg fra steder så mange ganger på grunn av han. Og, som sagt vil jeg ikke anmelde. Ikke spør meg hvorfor.. Jeg vil bare ikke. Anonymkode: 09ec8...66a Du har fortsatt godt grunnlag for besøks forbud. Da har han ikke lov å kontakte deg elker bekjente av deg osv. Anonymkode: 9d671...5ba
Mari Y Skrevet 29. august 2017 #9 Skrevet 29. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men, jeg har ikke annet bevis enn at han har skrevet en del til meg. Jeg har ikke ni år med bevis liksom. Har slettet meg fra steder så mange ganger på grunn av han. Og, som sagt vil jeg ikke anmelde. Ikke spør meg hvorfor.. Jeg vil bare ikke. Anonymkode: 09ec8...66a Da passer du på å ikke slette de meldingene som han kommer til å sende. Ta vare på dem, og anropsloggen. Etter at det har gått en stund, og du har samlet nok meldinger kontakter du politiet. Jeg kan bare si hva jeg tror, at det er bedre å kontakte politiet eller andre offentlige instanser enn å ikke gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå