Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som gleder seg til Big Brother begynner igjen? Det begynner vel 30. januar :P

Jeg har sett alle sesongene og kommer nok til å bli hekta i år også. Forrige sesong var heller kjedelig, men jeg tror det blir bedre nå! Psykologisk interessant å se hva som skjer med folk når de er sperret inne på den måten.

Regner med at sambo kommer til å bli litt lei av at jeg skal følge med på dette hver dag... :oops: Vi jentene får sammen finne ut hvordan vi skal takle dette, så de ikke blir sure :wink: Vi har dessuten 2 TV'er, så det kan hende jeg blir henvist til soverommet for å se BB enkelte dager :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke det er psykologisk interessant, jeg synes det er et idiotisk program. Så første gang det gikk, og det holdt for meg.

Skrevet

Jeg kommer nok til å følge med :oops: ...

Er det ikke svensker, dansker og norske blandet sammen denne gangen??

Skrevet
Jeg kommer nok til å følge med :oops: ...

Er det ikke svensker, dansker og norske blandet sammen denne gangen??

Tror bare det er svensker og nordmenn..

Kommer nok til å følge med jeg og. Har en tendens til å bli hekta på alt av reality, selv om programmene egentlig er utrolig dårlige :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

"NÅ OGSÅ MED SVENSKER!"

At det går an. Det mest patetiske som har gått på TV. Og dere gjør narr av meg for at jeg ser Glamour? Dette er ti gang verre spør du meg. Get a life.

Skrevet

Jeg synes ikke det er psykologisk interessant, og jeg studerer psykologi. Jeg synes det er drepende kjedelig og kommer ikke til å se. Så den aller første, og det var nok.

Skrevet

Tviler på om jeg skal se det, men aldri si aldri.. Synes det var morsomt å se det første gang, men da var det ikke så mye realityserier å velge mellom. Nå har det blitt så mye, ser bare på noen få.

Skrevet

Ja, det kommer jeg til og se på.

Skrevet
Jeg synes det er drepende kjedelig og kommer ikke til å se. Så den aller første' date= og det var nok.

Nemlig. :Nikke:

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere "hvem skal se BB i år"-tråder nå.

Jeg skal se Big Brother med svensker og norske blandet!

Skal bli spennende å se hvordan seertallene blir, for jeg kjenner så mange som sier at de ikke skal se BB, men likevel vet de alt som skjer dagen etter. :wink:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man blir så hekta, men sånn er det bare. Kanskje fordi det er sånn livet er, i et (veldig lite) nøtteskall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...