Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr for et par måneders tid siden, vi har møttes på fest som oftes, vi har hatt sex i edru tilstand og han er veldig der at han vil møte meg og kose og holde rundt meg hele tiden når vi er sammen. Han har også spurt om vi kan møtes utenfor festsammenheng og bare finne på noe jeg og han. Vi sender snapper hele tiden, der han sender kyssefjesemoji og slike ting. Men greia er den, han er over 30 år, og han har aldri hatt et seriøst forhold. Han sier selv at det er for at han har vært mye ut å reist og ikke har hatt tid. Jeg er redd han bare bruker meg, mtp at han ikke har skaffet seg kjæreste før?   Det er alltid han som tar intiativ til å møtes osv, han svarer alltid på mld ol. Men jeg er så usikker🙈

Anonymkode: e09f2...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så fryktelig vanskelig å ta litt initiativ selv? Finn på andre ting enn sex, f.eks fjelltur eller middag ute. Om han ikke er interessert i det, så har du svaret og kan kutte han ut.

At han er over 30 uten forhold er da ikke nødvendigvis noe negativt, kan vel være at han kanskje ønsker seg noe seriøst nå.

Anonymkode: a5166...756

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at jeg sjelden tr noe intiativ er for at jeg ikke rekker det før han spør om noe. Jeg er ikke den som vil mase, å det er heller ikke nødvendig for meg å være sammen med noen hver dag. Grunnen til at jeg spurte er vell for at kanskje noen kjenner seg igjen og kanskje vil svare på hvordan det utviklet seg for dem. Jeg har brent meg nok på menn, så vil heller avslutte mens leken er god om det er tilfelle..

Skrevet

Stikkord: Kommunikasjon. Spør han! Det er hverken å mase eller å kreve for mye. Da får du forhåpentligvis et svar også. Verre er det ikke!

Anonymkode: 3f9f7...c14

Skrevet

Umulig å vite noe med tanke på at du i praksis kun har stilt opp som tømmestasjon i 2 måneder

Så lenge uten å stille noen krav til litt mer kjæresteaktk aktivitet så ville det ikke være overraskende om du har blitt en lett tømmestasjon for han.

Anonymkode: a5166...756

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du han bare ikke? Jenter som aldri tør å avklare situasjonen er jo de som ender opp med å bli brukt gang på gang!

Er ingenting skummelt eller frekt med å spørre han rett ut ; "hva regner du oss som? er du klar for et forhold i livet ditt nå og ser du for deg oss som kjærester?"

Du skal ikke ta emojier som noe tegn, har inntrykk av at folk sender sånt til hvem som helst i dag, men det at han vil treffes på dagtid å finne på noe viser jo at han i det minste vil bli bedre kjent med deg utenfor senga, så bli med på det, heng mere med han, bli mere kjent i nøkterne situasjoner, og spør han! :)

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Møtte en fyr for et par måneders tid siden, vi har møttes på fest som oftes, vi har hatt sex i edru tilstand og han er veldig der at han vil møte meg og kose og holde rundt meg hele tiden når vi er sammen. Han har også spurt om vi kan møtes utenfor festsammenheng og bare finne på noe jeg og han. Vi sender snapper hele tiden, der han sender kyssefjesemoji og slike ting. Men greia er den, han er over 30 år, og han har aldri hatt et seriøst forhold. Han sier selv at det er for at han har vært mye ut å reist og ikke har hatt tid. Jeg er redd han bare bruker meg, mtp at han ikke har skaffet seg kjæreste før?   Det er alltid han som tar intiativ til å møtes osv, han svarer alltid på mld ol. Men jeg er så usikker🙈

Lenge leve forhåndsdømmingen.....Norske kvinnfolk er verstingene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...