Gå til innhold

Kun 1 soverom i leiligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid nå.. den leiligheten jeg bor i har bare 1 soverom. Tror dere det lar seg ordne med en baby? Evt hvor lenge? 

Anonymkode: b6cc3...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ordner seg så lenge baby ikke trenger eget rom. Mange samsover til ungen er både 3 og 4 år, ikke at jeg hadde orket men det er jo en trygghet å få ligge sammen med mor :) men tenker at innen skolestart burde ungen få eget rom, blir jo en del leker etter hvert som gjerne krever en god del plass 

Anonymkode: 3b801...2d1

• Liker 1
Skrevet

Vi gjør det nå. Mor far og barn i en toroms. Det går kjempefint. Baby er 7 mnd. Vi flytter snart, men hittil har det bare vært en fordel...

Anonymkode: 2e26a...93f

Skrevet

Lillebror sov på rommet til foreldrene mine til han var tre, selv om han hadde eget rom. Ingenting jeg hadde stresset med, med andre ord. Vi bor i leilighet med to soverom, og planlegger at nr to kan bli et par år før vi finner leilighet med flere rom. Eventuelt at de skal dele. 

Anonymkode: 79c37...ae1

Skrevet

Som de andre skriver så er det ingen problem i starten, siden den lille mest sannsynlig sover på samme rom som dere.

Etter hvert kan jo de voksne sove i stuen på f.eks sovesofa hvis barnet trenger eget rom.

Skrevet

Jeg sov på rom med moren min til jeg var 12 år, så ja det går helt fint.

Anonymkode: 23a1b...d76

Skrevet

Har hatt mine på vårt soverom til ca 1,5 år(av forskejllige grunner). Yngstemann sliter jeg med å flytte inn på rommet sitt, så han blir sikkert 2 år før det skjer :P Det gjør meg ingenting at han sover på samme rom som oss da.

Anonymkode: 33ca2...2a7

Skrevet

Jeg har bare ett soverom, er alene med dattera mi. Fikk skvisa inn en sprinkelseng, men hun sover halve natta i senga mi. Jeg synes det er litt slitsomt, men alt går hvis man må. Det første året sover jo barna uansett på samme rom som mor og far, og så er det jo opp til dere hvordan dere synes dere sover best. 

Skrevet

Vi har bare ett soverom og en liten jente på 6 år, men deler seng med oss når hu er her. jeg holder på å bli GAL av det, men nå flytter vi straks, så da blir det eget soverom

Anonymkode: a5feb...899

Skrevet

Bodde med 1 soverom til eldstemann var 4,5 år. Det gikk helt fint.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...