Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2005 #1 Del Skrevet 15. januar 2005 hvor får jeg kjøpt det hen? har ikke sett det i butikken, men kanskje jeg ikke har letet godt nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. januar 2005 #2 Del Skrevet 15. januar 2005 Helsekost, tror jeg - og så muligens på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2005 #3 Del Skrevet 15. januar 2005 inneholder det b12, vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. januar 2005 #4 Del Skrevet 15. januar 2005 Ifølge denne siden finnes det ølgjærtyper som inneholder B12, men tydeligvis finnes det ikke i alle.. http://www.labnett.com/Analyser/vitaminer.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2005 #5 Del Skrevet 15. januar 2005 ok. Takk for svar. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 15. januar 2005 #6 Del Skrevet 15. januar 2005 Vita har også hatt ølgjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #7 Del Skrevet 15. januar 2005 inneholder det b12, vet du det? Ølgjær som jeg har sett, inneholder ikke b12. B-vitaminer inneholder det, om enn i veldig små doser. (pleier alltid å lese bakpå div. pakker ) finnes i helsekost. Jeg får b12 sprøyte hos legen, fikk senest en i går. En kan også få b12-piller på resept av legen. Det er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2005 #8 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har også fått de i sprøyter, har noen liggende, søsteren min er sykepleier så hun setter de på meg, men syns det er greit å slippe å være avhengige av de. Også fant jeg nettopp ut at vitamin pillene mine kun inneholder 1 mikrogram b12, og dagsdose visstnok er 3-5 mikrogram. Så altså lyver de når de sier 1 tablett daglig inneholder dagsbehovet av de vitaminene og mineralene som finnes i glasset :-? Men hvis ølgjær bare inneholder beskjedne mengder av andre b-vitaminer også... hva er det egentlig godt for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #9 Del Skrevet 15. januar 2005 B12 er et problem for oss veggiser. Jeg synes sprøyta er grei jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2005 #10 Del Skrevet 15. januar 2005 Mener jeg har sett ølgjær på Rimi jeg....står sammen med vitaminpiller osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2005 #11 Del Skrevet 15. januar 2005 B12 finnes vel utelukkende i animalske kilder?' Se denne tråden, der jeg siterte en fin bok som heter "Helse på grønn resept" http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ght=vitamin+b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå