AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Hva synes du om det? Er det en passelig mengde? Anonymkode: e7a24...08e
NewInTown Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Det kommer jo helt an på hvem man er, hvordan man er, hva man gjør, etc....
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Alt for lite for meg, men hun er modell og det er jobben hennes å holde seg tynn. Forresten ser den smoothien hennes ser discusting ut Anonymkode: d140a...ffa 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Frokosten var lite og de minipannekakene! Men eller syns jeg faktisk det ikke var så gale. Jeg spiser gjerne lik mengde fisk selv men har mer salat da, eller var det ikke så gale. Jeg antar hun skal ligge i underskudd på kalorier? Jeg trener 4 ganger i uken så jeg må få i meg nok, så jeg har mange mellommåltider (banan, yoghurt, nøtter osv.) lurer på om hun har det samme Anonymkode: 0fce9...fa2
Mamzellus Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Alt sponsa av det der KORA-pulveret? Eller kanskje norsk sjømatindustri, med den laksen? (Eller er hu rik nok til å spise villaks?)
BeautyBox Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 Synes det var lite jeg også, men så spiser enkelte mindre enn andre av natur. Tror ikke man skal tenke at det der er optimalt matinntak i løpet av en dag for alle og enhver.
Pringle Skrevet 29. august 2017 #8 Skrevet 29. august 2017 Aner ikke om det er passe for henne. Er dette en typisk dag? Er hun normalvektig med en sunn fettprosent? Jeg klarer ikke å se sånt, må ha tall. Jeg synes alt så godt ut, men jeg ville nok inntatt ingrediensene i smoothien på en annen måte. 1
asterix Skrevet 29. august 2017 #9 Skrevet 29. august 2017 7 timer siden, Mamzellus skrev: Alt sponsa av det der KORA-pulveret? Eller kanskje norsk sjømatindustri, med den laksen? (Eller er hu rik nok til å spise villaks?) Hun er mer enn rik nok.
SPOCA Skrevet 29. august 2017 #10 Skrevet 29. august 2017 Mye mulig det er nok for henne, men altfor lite for mye. Ingenting av dette fristet heller nevneverdig, unntaket var kanskje kyllingen, men ville valgt annet tilbehør. Smoothien så virkelig uappetittlig ut. Nei, jeg trenger nok noe mer enn dette altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå