AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Jeg har fått en verdi på 10,9 på Anti-CCP, og lurer på om det er noen som har fått "positiv" test uten å ha/få leddgikt? Er det mange andre revmatiske sykdommer utenom revmatoid artritt som kan gi utslag på Anti-CCP? Anonymkode: 300ba...8ad
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Jeg testet positivt på den, for noen år siden, men har ingen reumatisk sykdom. Anonymkode: dd81c...46b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Just now, AnonymBruker said: Jeg testet positivt på den, for noen år siden, men har ingen reumatisk sykdom. Anonymkode: dd81c...46b Takk for svar! Husker du hvor høyt nivå du lå på? Anonymkode: 300ba...8ad
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Har også testet positiv på den, og en rekke andre prøver. Var vel et år siden. Vært til utredning hos revmatolog, ingen pågående betennelser i ledd. Har likevel generelt mye vondt i kroppen, febersmerter i muskler og ledd. Aner ike hva prøvene mine var på, men utredes fremdels for smertene. Anonymkode: ba1c9...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå