Gjest 1111222 Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Fikk et VOLDSOMT kviseutbrudd for ca 2 uker siden, kvisene er gått bort (de fleste iallfall) men nå sitter jeg igjen med røde merker etter dem.. vet at det ikke finnes noen mirakelkur, men noen som vet om hudpleie som kan forbedre? jeg bruker exuviance til vanlig og er veldig fornøyd :-)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Jeg synes det hjelper med faceroller akkurat på de røde merkene, det får liksom litt fart på prosessen Men jeg er ikke fornøyd med rolleren til bruk ellers, så mulig det holder med en billig en fra Ebay, så lenge nålene er riktig og du steriliserer den Anonymkode: 74581...9bd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Mizon Snail Recovery Gel Anonymkode: 08b39...740
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Vitamin C serum, det gjør susen for å jevne ut huden (slike røde flekker etter kviser) Rulle tror jeg ikke du skal tenke på da dette mest sansynlig vil gå over av jeg selv. Vitamin c serumet fra Mad hippie er jeg godt fornøyd med, det har masse gode aktive ingredienser, lukter godt og er drøyt i bruk. Huden min har blitt bedre og jeg har ikke utbrudd lengre, og dette vet jeg skyldes det for jeg sluttet med det i en periode og da kom det kviser Men de gikk bort når jeg begynte å bruke serumet igjen. Du kan jo selvsagt prøve et annet c vitamin serum, kanskje exuviance har et bra? Sjekk at innholdet på % c vitamin er bra. Anonymkode: 13142...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå