Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2002 #1 Skrevet 3. august 2002 Bruker 80B til vanlig, noen som vet hvor stor amme bh jeg må kjøpe da?
scorpion73 Skrevet 15. august 2002 #2 Skrevet 15. august 2002 Tror du bør gå å prøve en jeg slik at du får den riktige størrelsen.
Hestehoven Skrevet 16. august 2002 #3 Skrevet 16. august 2002 Hallois Jeg kjøpte ikke amme-BHer før rundt uke 37. Da kjøpte jeg et par som passet på det ytterste hakket rundt "magen", og en cup større enn det som passet da. Puppene mine vokste enormt når melka kom, så BH'ene passer helt bra nå. Likevel er det ikke lurt å kjøpe mer enn en eller to BH'er før fødselen, du finner fort ut at det finnes en million dårlige amme-BH'er på markedet og det er dumt å sitte igjen med flere av dem som du ikke kan bruke. Jeg kjøpte bl.a. en på H&M som er helt håpløs. Puppene "detter" ut av den. Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (4,5 uker)
Krumeline Skrevet 16. august 2002 #4 Skrevet 16. august 2002 Helt enig i at det lønner seg å kjøpe ihvertfall en "skikkelig" amme-bh (fåes kjøpt i de fleste "baby-butikker"). Jeg hadde også kjøpt noen fra Hennes & Mauritz før fødselen, men de var ikke så gode. Brystene vokste dessuten enormt når melka kom for fullt, noen dager etter fødselen. Da kan jeg forsikre om at det var gått å få en amme-bh som holdt både dem og amme-innleggene på plass. Brystene ble imidlertid mindre igjen etter en stund, da melkeproduksjonene hadde stabilisert seg mer. Jeg bruker vanligvis str 80C, men måtte ha amme-bh i str 85E (!!!!) Krumeline :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå